dimecres, 23 de setembre del 2009

Això és Messi!!

O massa! Bé, o Messi, perquè el que vam veure ahir era Messi en estat pur. El show de Messi i els seus amics, bàsicament. Agafo la pilota, marco un parell de gols per emmarcar (com ja ens té avesats últimament), dono joc, regatejo a qui vull i em dona la gana, i em substitueixen perquè la gent em pugui aplaudir. I com deia aquell: “Això és tot amics!”.... fins el proper partit, és clar, on ens tornarà a oferir un altre recital.

Vagi per davant que els partits entre setmana que no són de Champions, fan mandra i més si són a les deu de la nit, perquè acaben molt tard i l’endemà s’ha de matinar per anar a treballar (aquí el Toni que estava al meu costat ahir, va dir-me “o no!”, però bé, va a opinions i... horaris). Però si tots els partits són com els d’ahir, ja va bé. Grandíssima primera part on en un quart d’hora van marcar tres gols (Zplatan, Sandokan Piquenbauher amb un gran embenatge al cap per un cop i Messi), els del Racing només els faltava aplaudir, rondo aquí i rondo allà i tot sentenciat a la mitja part. Això, però, és el que més em fastigueja, perquè a la segona part, avorrida de debò (només es salva el quart gol d’en Messi), algun cop vaig fer. Potser serà perquè al bar no els funcionava l’àudio i vam escoltar el partit sense so.

Abans de veure jugar aquest Barça del Profeta Pep, no havia vist tant espectacle i bon futbol junt. Ho fan fàcil, xupat, mamat... bufar i fer ampolles que diu la frase feta. Surten, sentencien en pocs minuts jugant com els àngels (els àngels juguen a futbol?) i que passi el següent. Dotze punts de dotze i que ens segueixi qui pugui... i vulgui. Això sí, aquests resultats, com us suposareu i ja s’encarreguen de recordar-nos des de Madrid, és per culpa del famós Villarato (aquell home que no sap dir la paraula futbol), perquè no és que el Barça jugui de meravella, no, és que darrera hi ha una mà negra... uuuuu, quina por!

EN POSITIU.
L’Zplatan mica en mica, com una formigueta, va fent i marcant. Ahir un altre (de nou el que obria la llauna). A aquest pas, començarem a promoure una instància a can Barça per canviar la lletra de l’himne: tenim un nom el sap tothom! Zplatan, Zplatan, Zplaaaaaaaataaaaan!

Apoteòsic, magnífic, increïble, desequilibrant, fantàstic, ______________ i us deixo que poseu el que volgueu als espais per qualificar l’actuació d’ahir d’en Messi. No us ho donaré jo tot fet, no?

EN NEGATIU.
La segona part, avorriment pur!

9 comentaris:

neus ha dit...

Totalment d'acord amb tot... però tinc un dubte, com es pot escoltar un partit sense so???

Ai el dia que l'Iniesta estigui al 100%... que tremolin tots, perquè serà encara més festival! molt més!

Assumpta ha dit...

Nosaltres, que varem anar a sopar a fora, en tornant a casa duiem un mp4 amb auriculars compartits escoltant (escoltant amb so, vull dir, jeje) el partit pel RAC-1 i va ser com si ells s'unissin a la nostra festa o nosaltres a la seva jejeje

A veure... una paraula per Messi... mmmm... GENIAL! :-))

M'agraden aquestes cròniques teves!! :-))

Jordi ha dit...

Elur: doncs només veient la imatge. És clar que jo feia trampes i escoltava RAC1... jejeje Però al bar hi havia molt de soroll i els escoltava bastant malament.

Assumpta: res, tranquil·la, et vas perdre un bon espectacle, però estic segur que no ho canvies pel que vas fer!! ;-)
Gràcies!

Alba ha dit...

La veritat es que ens tenen massa ben acostumats amb tan espectacle. A la pròxima roda de premsa de Guardiola li comentaré que digui als seus nois que es deixin una mica de festa per la segona part o ens adormim tots que els 45 minuts es fan llargs sense el joc habitual. Es normal la relaxació desprès de tota la priemra part... jo firmo cada partit d'aquesta característica.
Salutacions

Albert ha dit...

Jo hi escric fascinant en aquest espai que deixes.
Això sí, Messi ja ens té acostumats als seus shows, però Keita es va superar ahir.

Àngel "Pichi" Alonso jugava a futbol, no? Doncs els àngels juguen a futbol, jeje.

Adéu!

Sergi ha dit...

A mi també m'ha estranyat això d''escoltar el partit sense so'...

Bé, completament d'acord amb els elogis a en Messi. Perquè no vol, però gols com el segon d'ahir en podria fer 5 a cada partit, perquè per ell és fàcil, n'ha fet un munt així. Però no és el millor jugador del món? Doncs a demostrar-ho cada partit, és clar.

Una benedicció que C. Ronaldo estigui al Madrid. Això només fa que motivar en Messi, sap que té un competidor, algú que diuen que li pot fer ombra (diuen per Madrid, vull dir), i això el posa palote, aquest any partirà la pana, al maig es decretarà que li atorguen ja directament les 10 següents pilotes d'or, i espera't que alguna bota d'or també guanyarà. Que porta 5 gols havent jugat 3 partits. I ahir era el segon que més pilotes recuperava. Mare meva, unbelievable!!

I per últim, et demano una cosa humilment. Sé que és casa teva i que fas molta conya, però el nom que dones a Ibra em sembla tan despectiu que el xaval no s'ho mereix. Penso que s'ha guanyat el respecte, ja ha fet ell solet un record més de la llarga llista que n'ha fet aquest Barça. Bé, fes el que vulguis, només dir-te que personalment, no em fa gràcia. Si fos un paquet ho entendria i l'insultaríem plegats tot recordant aquell davanter que teníem aquests darrers anys... és que no hi ha manera, no ho recordo...en... si home, aquell negre...!

Sílvia ha dit...

Hola jordi!
i Més, i Més, i Més...
Aquest noi no té límits!
salutacions
sílvia

Jesús M. Tibau ha dit...

gaudim aquestes obres mestres que ens regala, encara que només sigui mitja part, però beneïda mitja part

Jordi ha dit...

Alba: sí, sí, hi tant. Jo també el signo! Resoldre el partit en quinze minuts i a descansar pel següent partit.

Albert: sí que és veritat que en Keita ha fet un gran començament també.
És veritat i el Pedraza no es deia Àngel, també?

XeXu: Sí que és veritat que sembla que aixó del CR7 el motiva d'allò més! Jo aposto per en Messi com a pixixi! A més a més, l'any passat va ser, crec el màxim golejador del Barça entre les tres competicions. Té molt gol!
Tu vols dir l'Amunike, no?? jejejeje A mi també ja se m'ha oblidat el nom! Prenc nota de la teva petició i la passo al departament de queixes i suggerències!

Sílvia: és un fora de sèrie, sí!

Jesús M. Tibau: aquest fa més en mitja part que d'altres en tres o quatre partits!