divendres, 3 de setembre del 2010

Felicitats!

Felicitats! Sí, sí, tu. Una setmana ja! Ara tot just, a les 14h. És poc, però en aquestes circumstàncies sembla un món, oi? Ho estàs aconseguint, mica en mica, pas a pas, minut a minut, segon a segon. És una lluita cruel, ferotge, contra les ganes de fer-ho, de tornar a recaure, de tirar tota aquesta llarga setmana a la brossa i tornar a començar de nou. Però no, estàs sent forta, valenta, hi estàs posant ganes, valor, coratge, empenta. I el més important, te n’estàs SORTINT! Estàs GUANYANT! Estàs VENCENT! Perquè a ganes, ningú et pot. Quan se’t posa una cosa al cap (a mi m’ho diran!) no pares fins a fer-la teva.

Segur que hi haurà moments de debilitat, però quan els tinguis, quan les ganes et puguin, quan els vells vicis tornin i estiguin a punt de doblegar-te, pensa en totes les coses bones que en aquesta (curta) setmana has anat guanyant. Posa-ho en una balança i sospesa els pros i els contres. Segur que trobes motius per aguantar i SEGUIR ENDAVANT.

És difícil, com tot en aquesta vida, però et vaig assegurar que t’ajudaria en el que pogués i en el que em demanessis i que entre els dos ens en sortiríem, i així està passant. Evidentment la meva aportació és minsa comparat amb el que tu hi poses, però espero estar contribuint a que aquest objectiu que t’has marcat esdevingui una realitat. T’estimo!

20 comentaris:

Assumpta ha dit...

Sigui el que sigui al que fa referència, és un post molt maco, plè d'ànim... així doncs espero que tots dos seguiu endavant :-))

sànset i utnoa ha dit...

Si l'Assumpta m'ho permet, et diré el mateix que ella t'ha escrit: sigui el que sigui, és ben maco i ple d'optimisme.

*Sànset*

Carme R. ha dit...

quines paraules mes maques, de ben segur que per qui vaiguin dedicades seran una bona empenta i tindrá mes força que mai!

Cristina ha dit...

Segur que ella després de llegir això renovarà les seves forces. Segur que l'ajudaràs en el que calgui. Ànims i endavant!

Anònim ha dit...

Volem un comentari de a qui va dirigit! Segur que es trobarà amb els forces renovades!

zel ha dit...

ai, si jo tingués una valentia com la seva, potser podria deixar de fumar...

Sergi ha dit...

Aquest suport segur que és de gran ajuda. No deixis de donar-lo, perquè aquesta persona no ha de defallir.

No m'atreveixo a dir que parles de deixar de fumar, ni que parles de l'Alba, perquè potser parles de la teva amant i del mal vici de robar la bossa a les iaies, i no la voldria cagar.

Garbí24 ha dit...

aquestes ajudes realment fan la seva feina, saber que no estas sol i fa i molt, no paris de donar-li anims, com si estesis a tribuna d'un barça madrit

Anònim ha dit...

Endavant, tu pots!

Tens el Jordi que t’estima i t’ajudarà

Mama Jordi

Jordi ha dit...

Endavant i força!

Albert ha dit...

M'uneixo al missatge de suport. Sigui pel que sigui, pel que has escrit crec que aquesta dona està fent un gran esforç.
Adéu!

Jordi ha dit...

Assumpta: gràcies! De moment, tot segueix endavant!

Sànset: merci! Siempre positifo!

Carme R.: d'això és tracta!

Cristina: per això estem, pel que faci falta.

Albert B. i R.: Em va comentar que ja el posaria. Ho té pendent.

Zel: ves per on, que potser va per aquí...

XeXu: ais, crec que de vegades ets una mic bruixot!! ;-) Llàstima que no hi havia premi per encertar-ho!

garbi24: no, que llavors cridaria, insultaria i em comportaria com un energumen!! hahahaha

Mama: el repte de moment segueix endavant!

Jordi: Força, sobretot força!

Albert: si, sí, un gran, gran, GRAN esforç!

alba ha dit...

Hola a tots i a totes,

sé que estaveu esperant el meu comentari però això no ha estat possible principalment perquè estava paint el post (que el jordi m'està ajudant està més que clar però coi això d'esbombar-ho als quatre vents m'ha sobrepassat una mica, que a mi tot em fa mota vergonya home!!) i perquè ha estat un complet cap de setmana de BODA (així en majúscules eh!.

Bé resumint, que si que soc l'Alba i si, estic intentant deixar de fumar, el tema és que(ara quan escric això) ja fa 268 hores que no fumo i se suposa que ho porto bé, en realitat ho porto millor del que m'esperava tenint en compte que fumava un mínim d'un paquet al dia i tenia claríssim que no em calia proposa-me deixar-ho perquè no em veia gens capaç! Res que moltes gràcies a tots pels ànims i espero seguir així!!!!

Assumpta ha dit...

Enhorabona!! A seguir així :-))

Jordi ha dit...

Alba, valenta! Ara, no s'ha de baixar la guàrdia, que pot venir m'home del martell perquè tornis a recaure! Petons!

Assumpta ha dit...

Segur que no baixarà la guàrdia! :-) Ara tots els lectors de la banyera també estem enviant energia positiva de "suport" :-))

Núr ha dit...

Ja sabia jo que era el tabac... Per la manera de parlar-ne no podia ser res més. Jo cada cop fumo menys. Crec que algun dia ho deixaré d'esma i ja està.

En fi, molts i molts ànims, Alba!!! :D

Jordi ha dit...

Núr, el millor que et pot passar és que l'avorreixis. Llavors, segur que ho deixes!! T'ho diu un que no ha fumat mai... ;-)

alba ha dit...

Ara ja són 298 hores sense tabac i 49,67€ els dinerets estalviats!!! Jordi una mica més i ja en tindré per pagar-te un bon soparet!!!

Jordi ha dit...

Umm.. un bon sopar?? Acompanyat, imagino!! Veus com ho estàs aconseguint??