dimecres, 25 de juny del 2008

Operació “Que no ens robin la il•lusió”.

El seu nom es Josep Antoni B.P. Aquest pocavergonya, berrot, vestruç, i infinites coses més que li podria dir i que ara no vull escriure-les (o no em surten) és el culpable de que la Gemma T.?. (no sé el segon cognom, què trist!! Em perdones?) no pugui complir el somni de la seva vida: venir amb nosaltres a Port Aventura a preu de saldo tot utilitzant les etiquetes de dos euros de descompte de la Coca-cola (és poden acumular un màxim de deu etiquetes per entrada). Home, Toni, com és pot ésser així de cruel? A tu t’agradaria que t’ho fessin? Si sabessis la feinada que he tingut a beure coca-coles de 25 centilitres per anar arreplegant etiquetes d’aquestes... Ja no tinc sang a les venes, només que em circula gas i líquid negre. Pixo coca-cola. Quan em moco trec coca-cola. Quan esternudo em surt coca-cola. Quan em tallo el dit em surt coca-cola. Quan... també surt coca-cola. Jo ja no puc ni pensar en verd com els de l’anunci de Heineken. Penso en negre!!

Sàpigues que si finalment no accedeixes a la nostra petició de que la Gemma T.?. no vingui amb nosaltres a Port Aventura seràs assenyalat pels carrers de Barcelona, t’arrisques a que et fem el buit com a mínim durant un dia, a que la casa Citroën no et vengui més Berlingos i que a aquest any tornem a pujar a la festa major del teu poble. Tu sabràs el que et fas!!

Ah!! I si amb això no en tens prou, el divendres estem preparant un segrest de la susdita (l’he hagut de buscar el diccionari i per qui no sàpiga que vol dir la seva traducció castellana és susodicha). No dono més dades, però segurament serà el divendres per la tarda quan plegui de treballar. Sabem tot el recorregut que farà (ens l’ha facilitat ella mateixa) i crec que no oposarà gran resistència si la segrestem. Imagino que l’amagarem a casa meva, encara no ho sé segur. Però bé, no em tiris més de la llengua que no diré res més. El factor sorpresa és el més important en aquestes ocasions. Estàs informat!!

Nom de l’operació en clau: “Que no ens robin la il·lusió!!”.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
Sóc la susdita, Gemma T.(confirmat).
Agraeixo profundament aquest acte de solidaritat amb la meva causa.
No us podeu imaginar el calvari que he passat veient com entraven els mails "Port aventura: debat". Intentava concentrar-me en la feina, pensar en una altra cosa, comptar ovelles, pessigar-me... però ha estat en va.

Jordi ha dit...

Res, ànim Gemma que segurament NO ho aconseguirem!!

Anònim ha dit...

operació Vernet... i qui és el James Bond?? Per que tu Jordi t'ho veig difícil!!

Jordi ha dit...

Home anònim!! Moltes gràcies!! Jo em veig capaç de fer el que sigui: enfilar-me a una façana, conduir pels carrers estrets del barri gòtic, o veure'm un marini agitado pero no revuelto!!