dimecres, 6 d’agost del 2008

Com no, la llei de Murphy...

Dimarts dia cinc d’agost. Sol espatarrant al cel. Un quart de set de la tarda. El dia més calorós de l’any segons els meteoròlegs de TV3. En plena canícula (paraula nova que vaig aprendre fa tres o quatre dies). Ni un núvol al cel. Corre una mica d’aire, això sí, que fa que la xafogor es pugui aguantar millor. Què es pot fer, doncs, a una torre de Castelldefels si tens el cotxe aparcat al jardí i tot brut de merda? Doncs netejar-lo!! I això va ser el que vaig fer. Ah!! He de dir que la prohibició de netejar els cotxes i regar jardins amb aigua de boca ja està aixecada. Bé, també he de dir que li diuen aigua de boca a qualsevol líquid, perquè la que surt allà està més dolenta!!

Vaig posar-me mans a l’obra i en tres quarts d’hora el tenia relluent com una patena: vaig ruixar-lo amb aigua i després un assecat d’aquells amb drap que no ratlla (és de pell de bé o de no sé què, que va aconseguir-me el meu pare a través d’un taxista). Feia goig, en poques paraules. Com si me l’acabessin d’entrega al concessionari. El negre tornava a ser negre i relluïa enmig dels rajos solars que li tocaven. Bé, tot no, perquè el meu pare ja va encarregar-se’n per la nit mentre sopàvem de trobar un tros que havia quedat una mica brut.

Fins aquí tot correcte. Després de sortir a córrer mitja horeta i de fer un granissat de llimona, tot tornant cap a casa a sopar hi havia núvols sospitosos. Quan ho vaig mencionar van dir-me: “Res, cada dia fa el mateix i no plou”. Salvat!! Però no vaig anar-me’n a dormir molt tranquil, després de la pallissa que m’havia pegat. Res, que allò del karate kid de poner cera, pulir cera es quedava curt comparat amb l’esforç que havia fet jo.

I què ha passat avui pel matí quan he agafat el cotxe per anar a treballar? Doncs sí, la maleïda llei de Murphy s’ha complert. Ha plogut i el negre del cotxe ja estava brut amb petites gotes de fang. Quina ràbia!! Després d’un any de no netejar el cotxe a consciència aquest tal Murphy apareix i fa que plogui. No home no!! I ara què faig avui? El torno a netejar o m’estic de braços creuats? Una cosa tinc clara, la propera vegada que entrem en sequera oferiré els meus serveis a la Generalitat: si em paguen una suma elevada d’euros rento el cotxe i, per tant, pluja assegurada!!

Bé, també em fa recordar això que quan vaig comprar-me el cotxe aquell mateix dia va ploure. El meu cotxe i la pluja tenen un idil•li amorós...

P.D.: Aquest dies que em quedo a dormir per Castelldefels intentaré fer el seguiment puntual de les putes que es posen a l’autovia. Ahir sobre dos quarts de tres del migdia només en vaig veure una amb un paraigües. Imagino que també tenen dret a dinar les pobres. Avui pel matí sobre dos quarts de vuit, estava tot desert. No n’hi havia ni una. O estan dormint o estan de servei.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

aixxxxxx Jordi, Jordi, Jordi...

quina poca feina... et comences a semblar a mi, que continuo dormint sobre una taula, aquest cop no és la del Pepo... és una altra.

només et llegeixo jo?

Jordi ha dit...

potser, perquè tothom està de vacances. Ves per on que només escric per tu, el meu homòleg de dormides a la feina!! jejeje No et vull tornar a sentir a dir que no foto ni brot al treball!! A sobre que escric coses perquè no t'avorreixis!!

Alex. ha dit...

Jordi, ets un putero... mira que anar controlant a les meuques!!!

Felicitats pels CV08.

Sóc de vacances però et llegeixo.

Canvia la frase del dia.

Amb lo bon nano que semblaves i oita'l!!!... anar-se mirant les noies de l'autovia, qui ho havia de dir?

Cuida't!!!

Jordi ha dit...

Home, això és típic, no? Anar per l'autovia i veure aquestes noies. Primer penses: estan esperant l'autobús, però quan les veus vestides (o no vestides, millor dit) llavors ja saps el que han anat a fer... jejeje´
Sí, ja ho sé, he de canviar la frase del dia, però encara no n'he sentida cap que valgui la pena!!
Igualment, cuida't i canya al cavall!!

Mariona ha dit...

Jjajaj punyetera llei de Murphy... Per cert, encara està tan car el peatge de l'autovia de Castelldefels? Fora peatges ja!!!!

Jordi ha dit...

Nooooo!! No l'agafo el peatge. Imagino que deus parlar dels túnels del Garraf. Sí, aquests encara hi són. Jo em desvio abans, a Castefa!!

Uri ha dit...

Ja m'estranyava a mi no veure el teu cotxe al pàrking. Jo el rentaré la setmana que ve, espero que Murphy sigui benevolent amb el meu esforç.

bajoqueta ha dit...

Poca feina sí això de vigilar a estes pobres noies :)
No lo rentes més que diuen que plourà, o si renta'l i si pot ser per Tarragona a vore si mos portes una miqueta d'aigua.

Jordi ha dit...

Uri: tranquil, que segur que ho serà. Jo si de cas, la setmana que bé no el netejo i tu ho podràs fer amb tranquil·litat. Ahir de nou, vaig tornar-lo a rentar.

Bajoqueta: Mira, podria fer un de rentat de cotxe per tots els pobles de la geografia catalana. Potser així em guanyaria millor la vida... jejeje

Jaume ha dit...

Ets un kaafre!!!!

Jordi ha dit...

Dar cera, pulir cera. Dar cera, pulir cera. Dar cera, pulir cera. Un dia podríem fer una cafrada d'aquestes: estar 20 hores fent això!! T'hi apuntes?