dimarts, 13 d’octubre del 2009

Els premis C@TS.

Aquest és un post de reconeixements. Aquest és un post de reverències. Aquest és un post d’aplaudiments. Aquest és un post de gratificació. Aquest és un post d’admiració. Aquest és un post de d’agraïments. Aquest és un post dedicat a aquelles persones que van fer-nos passar una gran estona el dissabte per la nit. Una estona plena d’emocions, sentiments, somriures, comentaris, nervis, ansietats, coneixences, ... Una hora aproximadament plena d’il·lusions i envoltat d’una aureola de companyonia sense límits.

Aquest és un post en lletres majúscules. Les lletres que composen els noms dels encarregats dels premis C@TS: en XEXU, ESTRIP, JORDI CASANOVAS (no sóc jo!) i NÚR. Des d’aquí, modestament, la meva sincera enhorabona. Sou molt grans! No molt... moltíssim... Bé, sou enormes! Gràcies!

Ah!! I enhorabona a tots els guanyadors i finalistes, alguns desconeguts per mi i que espero anar descobrint poc a poc aquells que encara no he descobert.

P.D.: Sento arribar tant tard, però el cap de setmana ha estat moooolt curt!

18 comentaris:

neus ha dit...

Sotasigno ferventment el teu post!
Gràcies ;)

Assumpta ha dit...

Bravo, bravo i bravo!!!

Tu també et mereixes un C@ts ben gran al bon rotllo i al fair play... Clar que no es podia esperar altre cosa d'un bon esportista com tu!! :-))

McAbeu ha dit...

Molt bé!
Completament d'acord en tot el que hi dius.
Les coses són així i ningú les podrà embrutar, encara que ho intenti!

Jordi ha dit...

Elur: queda anotada la teva signatura. Sisplau, facilita les dades del teu DNI!! ;-)

Assumpta: això sempre! Les derrotes s'han d'encaixar amb esportivitat i el Sergi i l'Avi són molt Sergi i Avi!! Invencibles!! jajaja

McAbeu: exacte! El que hi havia de brut l'entrega de premis eren els calçotets del XeXu!! jajaja

òscar ha dit...

per culpa de la wifi me'ls vaig perdre :( grrrrrrrrrr

m'afegeixo al superreconeixement per tots els organitzadors que, feinada a banda, crec que no són del tot conscients del bull i ambient que generen iniciatives com aquestes a la catosfera,.

són uns cracks i tu ets un tros de crack al que li dec unes patates braves jaaaaaaaaaaaa.

Jordi ha dit...

Òscar, subcric el segon i tercer paràgraf, crack!! Moltes felicitats!! wifi 2016!!

Jordi Casanovas ha dit...

Per la part que em toca, moltes gràcies. Però una part importantíssima de la gala va ser que gent com tu hi fóssiu.

I quan vulguis repetim el tema dels calçotets, que li vaig agafar gustillo...

Albert ha dit...

Jo també els felicito a tots!
Adéu!

Jordi ha dit...

Jordi: com que finalment no els vaig llençar, encara els porto posats (els mateixos)... Ja avisareu... jejeje

Albert: merci!!

Eloy ha dit...

volem veure fotos de la festassa :P :P

Sergi ha dit...

Primer de tot, no aixequem falsos testimonis, jo no portava els calçotets bruts, i no vaig ser jo qui els va llençar! Hombre ya! Què dirà la gent que em va votar pel c@t sentiment si llegeix aquestes coses...

No, ara seriosament, gràcies per aquest post, això ja s'escapa una mica de la realitat i tot. Rebre el vostre caliu així fan venir ganes de continuar, vosaltres feu que valgui la pena, i tant! Coincideixo amb el teu homònim, sense gent com tu el dia de la gala allò no hagués estat res, només uns posts que anaven sortint. Vosaltres la vau fer genial, i vau fer que en Jordi i jo ens poséssim tontos, tontos. Ai, quina emoció!

Gràcies de nou per aquest post, per participar, per ser-hi, per demostrar que per aquí hi ha gent collonuda... vaig a plorar una estona abans de comentar en un altre lloc...

Anònim ha dit...

Més val més tard que mai!

Alex. ha dit...

Estar clar que m'he perdut la festa.

...el meu Cat a la Concòrdia és, sens dubte, per la Banyera!!!

Cats 2020, amb la Perezosa.

zel ha dit...

Ostres, posts com aquests omplen d'il.lusió als nostres grans animadors, sí, Jordi, sense ells no seria ni així de dolç, ni divertit, que nosaltres disfrutem amb poca cosa...i canvia't els calçotets, sisplau, home ja, que s'aguantaran drets!!!!

kweilan ha dit...

Absolutament d'acord amb el que dius.Molt bé!

Jordi ha dit...

Eloy: jajaja crec que va haver-hi un petit fallo tècnic...

XeXu: no ploris, company. Et deixo triar la meva espatlla o els meus calçotets, com tu vulguis... jejeje
Doncs ara te'n riuràs, però vaig publicar aquest post sense saber absolutament res del que havia passat. Va se l'Assumpta qui m'ho va notificar i em vaig quedar glaçat. No entenia res de res!

Cesc: sí, sí, això sí! Els caps de setmana llargs donen per mooolt!

Alex: La Perezosa té el seu C@ts al cavall de l'any!

Zel: res, us ho mereixeu! Ahir per la nit els meus calçotets van decidir anar a donar una volta i encara no han tornat...

Kweilan: gràcies! Les bones iniciatives s'han d'aplaudir.

Assumpta ha dit...

Certifico que en Jordi és un despistat que, malgrat la seva activa vida catosfèrica no té Internet a casa seva i que, o es connecta des de casa o demana a la seva gent una estoneta de connexió :-))

Quan vaig veure el post em va agradar moltíssim perquè sabia que era totalment espontani, que li hava sortit així tal qual sense estar influit per res :-)

Va ser llavors que li vaig explicar i, efectivament, es va confirmar que era un post que no estava responent a ningú ni justificant res, que tan sols expressava les seves sensacions d'un vespre de festa :-))

Jordi ha dit...

Ostres, Assumpte, gràcies! Sí, sí, és veritat, però tant se val. Vull dir que el que realment importa és que el nom d'aquests premis i dels qui els organitzen quedin ben nets i polits, que s'ho mereixen!