dissabte, 6 de setembre del 2008

Ja s'acaben les vacances.

I com ho sé, us preguntareu? Doncs per tres indicis ben clars. El primer és perquè el dilluns em toca reincorporar-me a la feina. El segon perquè ja ha acabat aquella època en que sempre em foto de paelles i fideuàs fins dalt de tot. I el tercer perquè a la televisió només fan que anunciar col·leccionables d’aquells per fascicles dels quals la gent només compra la primera o com a molt la segona entrega, ja que quan veu el preu de les darreres ho deixa córrer. Doncs des del sofà de casa meva he fet una petita recapitulació d’aquest bombardeig televisiu que fan les editorials per intentar endossar-nos alguna col·lecció d’aquestes. Aquí va:

a) “Punto de cruz” (tot un clàssic).
b) “Superhéroes de colección” (fa temps que vaig desconnectar d’aquest món).
c) “Scalextric campeones de rally” (amb el merder que suposa muntar el circuit a casa que ja per mandra no ho feies).
d) “Mariposas” (preciós, i després on ho poso?).
e) “Mil ideas de ganchillo” (mira, per les estones d’estrés a la feina).
f) “Bismarc”, construye el mítico acorazado (que ho facin ells que jo no en tinc ganes).
g) “El club de los cinco” (quan era petit ja me’ls vaig llegir tots).
h) “A la mesa con Disney”, amb tot de plats i gots d’aquests dibuixos animats.
i) "El Manga legendario: Dragon Ball" (tinc gairebé tots els còmics des de petit i les figures no em fan molta il·lusió).
j) “El equipo A” (em sembla que de les vegades que ho han repetit per Antena 3 me’ls sé tots de memòria).
k) “Abanicos de colección” (ja vaig servit d’aire condicionat).
l) “Lo mejor de Plàcido Domingo” (si de cas ja m’ho baixo per l’e-mule).
m) “Curso de dibujo manga” (dibuixo fatal).
n) “Guía esencial de belleza” (amb el cos serrà que tinc no la necessito).
o) “Tu casa rústica Mediterránea” (segur que la casa que et donen té més metres quadrats que la meva).
p) “Relojes de colección” (amb el que porto al canyell ja en tinc prou).
q) “Grandes sagas de la novela romàntica” (llegeixo molt però aquest tipus de novel·la no).
r) “Soldados del siglo XX” (no em va aquest món bel·licista).
s) “Curso práctico de pilates” (al DIR ja en fan de cursos d’aquests).
t) “El sorprendente mundo de Terry Pratchett” (ho sento, però no el conec aquest/a persona).
u) "Renfe, trenes eléctricos de ayer y hoy" (imagino que també han d'anar amb retard...).

I sens dubte, la millor, la que m’ha deixat més estorat, amb la boca oberta: “Rosarios”, símbolos de la devoción cristiana en una colección única pensada para la oración y la meditación. Pam!! Em sembla que ja la tinc!! Potser m’inclino cap aquesta!! De totes maneres com que sóc dels que només es compra la primera entrega perquè és la més barata...

8 comentaris:

ddriver ha dit...

s acaben les vacances???si encara no han començat,ni pensar que encara haig de passar el mal trangol de tot un mes sense pencar...

Jordi ha dit...

Quina sort, ddriver!! Veig que has aprofitat per fer l'agost amb els turistes i que marxaràs de vacances quan s'ha de marxar: finals de setembre o octubre, quan no hi ha gent, les temperatures són més suaus i els preus més econòmics. Creu-me, que si jo pogués també ho faria!!

Alex. ha dit...

Jordi, si la dona et regala el primer fascicle d'un col.leccionable de pianos, estar clar, t'està dient que vol un pis més gran!!
Per contraatacar, li regales el primer fascicle de "Tambors Tam-Tam de Kenya", perquè gasti menys amb el mòbil.

Si et serveix de consol, conserva la feina que venent mal dades!!!

Ànim!

Jesús M. Tibau ha dit...

avui he conegut la primera persona (i potser la única) que ha acabat una d'aquestes col.lecions

bajoqueta ha dit...

Jo estic entre la dels rosaris, i la de la casa. Potser és més gran del que sembla i podem instal·lar-mos amb lo meu bajoqueto a viure allí.

Jordi ha dit...

Alex: en principi no hi haurà guerra de fascicles, però gràcies pel consell!!

Jesús: a aquesta persona se li ha de fer un monument a la constància!! Això té molt de mèrit!!

Bajoqueta: sí, i a sobre et posen els mobles i tot. És una ganga aquesta col·lecció!!

Uri ha dit...

Al loro, que el de rossaris és el que més triomfa, esgotat a molts quioscs.

Jordi ha dit...

Sí, això he sentit!! Impressionant!! La gent ha de resar molt!!