divendres, 30 de juliol del 2010

Sin noticias de Dios…

Sí, el títol d’aquest post us podrà recordar a aquella pel·lícula de l’Almodóbar, crec. Però no, no és així. Bé, era la meva intenció que us ho recordés, però no vull parlar de la pel·lícula en qüestió. No la he vista i, crec, que no la veuré. No és el meu tipus de cinema...

Hi ha molts Deus, és veritat. Tants com persones hi ha sobre la capa de la terra. Són gent idealitzada. Per exemple, al món del futbol per uns és Maradona, per d’altres és Messi, ... Al món del cinema, per uns podria bé podria ser l’Almodóbar, per altres el Cloney, o per altres (això seria ja de psicòleg), el Jim Carrey. Bé, no m’hi posaré, cadascú venera qui vol i manté al cim aquelles persones que més idolatren.

Doncs bé, altre dia vaig anar a tallar-me el cabell a la perruqueria que va la meva parella. Primer la van agafar a ella i jo, mentrestant, i essent una perruqueria bàsicament per dones, què podria fer? Doncs entretenir-me a mirar revistes. Allà, com per tots és sabut, no tenen ni intervius ni revistes interessants per homes. Només Lectures, Diez minutos, Hola i coses per l’estil. Així que vaig començar la meva cerca particular de notícies del meu propi déu en aquest món de la premsa rosa. Vaig mirar un munt d’articles i reportatges: princeses que repeteixen vestit el mateix dia, que ja és mala sort; famoses lluint banyadors a la platja; la Esteban de creuer amb el maromo i anant a buscar dos plats plens de salsitxes, patates i síndria; la Leticia esperant l’arribada de les vacances (ha d’anar molt estressada, pobra); el CR9 ha estat pare a la carta; en definitiva, tot de notícies interessantíssimes per triar i remenar, però, ai!, companys, ni rastre del meu heroi del cor, aquell home que porta els pantalons a l’alçada de les aixelles, aquell home que parla clar i... marbellenc, aquell que estava sortint amb la Pantoja (o la Jurado, ara no ho tinc clar). Estic parlant, sí, evidentment, del Pachuli, el Déu en majúscules de la premsa rosa. Segueixo sense notícies d’ell... Algú en sap quelcom? Estic preocupat!

9 comentaris:

gemma ha dit...

uuu, no te n'has enterat? han sortit unes fotos on no es veu el color dels mitjons... no, no portava els pantalons arran de turmell. està nu a la coberta d'un iot. super fort!!!!
posat o robat? tenvio les imatges per mail?

sànset i utnoa ha dit...

Males llengües asseguren que l'han vist a l'Afganistan fent un guinyot amb l'Ossama!

Bromes a part, ahir vaig anar a tallar-me els cabells i, com vaig haver d'esperar, vaig patir com tu aquestes revistes. Per sort -i ja és dir!!!- hi havia un Men'sHealt d'aquells... em vaig entretenir mirant els anuncis de cotxes.

*Sànset*

Jordi ha dit...

Gemma: ostres sí tu! Tinc el mono de notícies patxulesques!! I jo m'ho he perdut?? Grrrr!!

Sànset: ostres, aquesta del Men'sHealth no porta aquells tests tant interessants de: ets un home viril? Quin tipus de dones t'agraden? Quantes dones podries satisfer en una nit?

Garbí24 ha dit...

si est`tant amagat alguna cosa deu estar fent....aquests no paren ni quant estan a la garjola...

Albert ha dit...

Com que no llegeixo aquest tipus de revistes ni miro programes de la tele que parlin de la vida dels famosos (excepte el que puguin dir de tant en tan als esports), no tinc cap notícia del teu heroi del cor. Ho sento.
Bon estiu!

Anònim ha dit...

Quín déu més "peculiar" que tens! On em tallo el cabell és una perruqueria majoritàriament per homes.

Jordi ha dit...

garbi24: tens raó, alguna en deu portar de cap si ja no treu diners de la premsa rosa.

Albert: ohh!! bé, si en tinguessis ja me les passaràs!

Albert B. i R.: bé, pensa que realment no ho és, que ho dic de broma!

Sergi ha dit...

Primerament, hauries de justificar per què vas anar a una perruqueria per dones, si no era precisament per llegir aquestes revistes. No te n'amaguis, hi ha coses pitjors. Això, o tenies por que et tornessin a deixar pelat com un skin...

I en segon lloc... no, no hi ha segon lloc. Venerar aquest home ja no té explicació possible.

Uri ha dit...

Deus haver anat molt a l'Almodòbar x acabar rebatejant al director manxec amb el mateix nom. Vaja, que el seu cognom s'escriu amb V jejeje