dilluns, 13 de setembre del 2010

Els superherois que vénen.

Al tanto! La notícia ha saltat avui i me n’he assabentat perquè un amic me l’ha passada via, com no, facebookiana. Anant al gra, el titular és aquest:

I vosaltres us preguntareu el per què m’afecta a mi... Doncs sí, sóc usuari addicte de la natació, sobretot en piscines cobertes (el que costa és trobar-ne a Barcelona de descobertes, a no sé que la font de Montjuïc i la platja es comptin com a tal).

És veritat que aquest dies he començat a observar que els peus se m’estan inflant, suo més del normal i el meu color de pell és més torrat. Jo em pensava que era per culpa de la calor que tornar a fer aquests dies, però ara que he llegit aquesta notícia em preocupa. De fet crec que demà aniré al metge d’urgències. La conversa podria anar més o menys així:

SERVIDOR: Doctor, em passen coses rares.
DOCTOR: I això?
SERVIDOR: Crec que m’estic convertint en superheroi.
DOCTOR: Com?
SERVIDOR: No ha llegit la notícia d’El Periódico? Alló del clor de les piscines i la mutació de l’ADN.
DOCTOR: Ah, sí...
SERVIDOR: Doncs si es pot escollir, m’agradaria poder volar i llençar patates fregides pels dits. Sí, amb allioli! Ah! I no ser gaire musculós. Una mica fibrat sí, però! Marcar una mica la samarreta... Ah! I allò de la teletransportació no cal, perquè si volo ja arribo ràpid als llocs i això que ens estalviem.
DOCTOR: perdoni, però...
SERVIDOR: I capa, que sempre m’ha agradat molt això de la capa. Per què... el vestit el puc triar jo o l’entrega la Seguretat Social? I del nom... què me’n diu del nom? Super-Banyera? Es que tinc un bloc que es diu... Bé és igual, que m’agradaria desplaçar-me amb una banyera. Si el Batman té cotxe propi jo també en vull un! He dit banyera, eh! No plat de dutxa! Que vostès per estalviar... Que si un ha de salvar el món dels malfactors ha d’anar ben equipat! Si de cas el plat de dutxa ja l’utilitzaria com a escut.

Finalment, imagino que sortiria amb una recepta, sí, però per anar al psiquiatre directe!

Bé, més que res prevenir-vos que potser veieu coses rares aquests dies. Esteu avisats!

14 comentaris:

Garbí24 ha dit...

fes d'heroi i treu-li el sostre a la piscina on vagis....problema solucionat.
M'agradaria saber si hi ha en aquest planeta alguna cosa que no vagi malament per la salut o no sigui pecat.
Ja està!!!!...abans de l'Hercules es van banyar a una piscina coberta!!!!!!

Clidice ha dit...

avisa per quan surtis del CAP amb tot l'equipament, això jo no m'ho perdo! :) Ah! i grava la cara del metge, faràs la primera pela!

Sergi ha dit...

De moments estic salvat, aquest estiu no n'he trepitjat cap!

Laureta ha dit...

Ara ja entenc perquè em poso verda i furiosa quan m'emprenyo!
Deixo la pixcina, ja!

Assumpta ha dit...

Jordi! No t'ho creuràs, però fa pocs dies vaig veure per la tele Spiderman-2 i vaig estar a punt de fer un post en broma, tipus enquesta sobre quin "traje" era més xulo, si el de Batman, Superman o Spiderman :-))

Ara veig que m'hagués oblidat en SúperBanyera!! hehe

Anònim ha dit...

Si et converteixes en un superheroi , jo dec de ser una supermama

La teva mare,

Jordi ha dit...

garbi24: una banyera descapotable!! Això m'agrada!
Res, no hi ha res! Tu ho has dit! Tot té el seu què.
hahaha aquell jacuzzi que tenen al vestidor. Segur!

Clidice: D'acord, quan surti aviso a TV3 i vaig amb càmera amagada a la motxilla per gravar al metge! Ja t'ho passaré!

XeXu: bé, bé, jo ahir vaig tornar a recaure!

Laureta: hahaha a tu t'ha tocat ser la Massa! No la deixis, no! Del que es tracta és de que no t'enfadis i ja està!

Assumpta: hehehe eh!, però encara el pots fer el post! Vinga, va! Que pot donar per molt! Un anàlisi exhaustiu de les vestimentes dels superherois.

Mama: hahaha, sí, sí més o menys. A tu t'ha sortit alguna cosa diferent aquests darrers dies?

Assumpta ha dit...

Jordi... m'acabes de donar una idea...

En els propers dies, estigueu atents a les vostres pantalles...

hehehe

:-))))

Jordi ha dit...

Assumpta, què trames?? No ens pots avançar alguna primícia?? Quina por que em fas!!

Anònim ha dit...

Ara marxo a la piscina. Ja et comentaré si en passa alguna cosa estranya.

A lo millor faig els 100 metres lliures (je,je,je)

Mama

Assumpta ha dit...

Noooooooo, un súper-heroi com en SúperBanyera no té mai por ;-))

Però hauràs d'esperar una miqueta, que el post que tinc el vull deixar tot avui :-))

MAMA JORDI.- Jejeje ¡ànim!

Anònim ha dit...

Com que sóc més de muntanya que no d'aigua o de mar, no patiré tal transformació. El garbí ha resolt el gran misteri del 0-2 anterior.

sànset i utnoa ha dit...

Jo, si fos tu, començaria per anar a fer el copyright del super-banyera /banyera-man/l'home de les banyeres, no fos cas que algun espavilat et passés al davant.

*Sànset*

Jordi ha dit...

Crec que el Woody Allen està darrera d'aquesta superproducció mundial!