dimecres, 23 de maig del 2012

Jo per a ser feliç vull un… camió??

Estimat Loquillo,

Aquest cap de setmana he pensat en tu (permet-me que et tutegi) i per proximitat en la teva cançó aquella que diu poca cosa més (ara que acabo de repassar la lletra) que yo-para-ser-feliz-quiero-un-camión-yo-para-ser-feliz-quiero-un-camión-escupir-a-los-urbanos-a-las-chicas-meter-mano-yo-para-ser-feliz-quiero-un-camión. Sisplau, busqueu la lletra per internet i veureu que estic carregat de raó.

M’explicaré: aquest cap de setmana (oju a la bomba), he portat un camió. Sí, sí, un d’aquets que no superen els 3.500 kg de p.m.a. (que no PMI que llavors estaríem parlant de sucs) i que, per tant, puc portar amb la meva llicència B (o com es digui perquè sé que fa temps que les van canviar). I com que una imatge val més que mil paraules, aquí va:


És el del fons, el de l’esquerra. Quin trasto eh! Francament, no sé què li trobes. Amb sinceritat, jo li trobo de tot. Defectes, vull dir: incòmode, lent, gran, insegur, ... És a dir, que a mi, posats a pensar que em deixessin tenir-ne un, no m’ompliria de felicitat, que diguem. Encara que suposo que tot és acostumar-s’hi.

Ara que m’ho preguntes, me’n vaig sortir prou bé. Els anys d’experiència acumulats al volant de turismes sense parangó, m’han permès adquirir una destresa tal que ni els camions em fan por. Bé, una mica al començament... El que sí que vaig trobar a faltar és un d’aquells clàxons que pengen del sostre i es fan sonar tot estirant la corda. Però bé, tot no es pot tenir!

Espero que si l’any vinent tornem a ser voluntaris de la Costa Brava Xtrem Running, segurament em tornarà a tocar portar camió (si no em treuen els galons de cap dels checkpoints). Així que tornarem amb l’experiència camionera de nou. Llavors serà quan provaré allò que diu d’escopir als urbans. Allò de fotre mà a les noies, ho deixarem amb a la noia, perquè com que l’Alba ve de copilot podria tenir problemes...

Apa, adéu siau i... a conduir! Mooooooooooooooc!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai, has conduït un camió! Que valent! Moooooooooooooooocccccc

Mama

El porquet ha dit...

D'això se'n diu ser un tio polifacètic! Coneixen-te ja veig que t'aniràs animant i acabaràs corrent el proper Dakar! Al temps! (que no al loro!)

Assumpta ha dit...

Eeeeeei, jo, com EL PORQUET, et veig ja corrent el Dakar!! Tu pots!!... Hehehe t'imagino al volant del camió! Et queda bé!!... Ara que, en comparació amb el teu cotxe... hehehe :-DDD

Per cert... hihihi... has posat COSTRA Brava, enlloc de COSTA Brava... No sé si té alguna relació amb en Loquillo...

Garbí24 ha dit...

si és que els que tenen arte pal curro...tan se'ls en dóna planxar un ou com fregir una corbata.
I fotre mà a l'urbano/ana .....?

Maurici ha dit...

La lletra de la cançó està desfasada. Com és que no diu res de parlar amb mòbil mentre es condueix????

I entenc la teva decepció pel que fa al clàxon...

Jordi ha dit...

Doncs la veritat és que sí Mama, vaig ser valent, perquè negar-ho! Em feia una mica de respecte al començament...


Sempre m'han impresionat el porquet aquelles imatges d'aquells camions enormes saltant les dunes del desert. Perquè, amb cotxe no puc anar-hi??


Apa, Assumpta, posa més llenya al foc! El que segur que tenen aquests camions del Dakar és el clàxon d'aquells de la corda!!

hahahaha ara vaig corrent a arreglar-ho!!! ... ja està! A més a més ho he enllaçat amb la pàgina web, que m'ho vaig deixar. No hi ha mal que per bé no vingui...


Ummmm fotre mà a la urbana? joan gasull, no crec que es deixi que solen tenir mala llet. I si la urbana ha estat guardia civil ja ni en parlem!


El camió aquest que portava tenia un Parrot mans lliures, Maurici Capdet Mateu. Estan ben preparats per la vida moderna!

Alba ha dit...

Sempre m'ha agradat la cançó de "yo para ser feliz quiero un camion"!

Però bueno..... el que tu vas conduir no era una camió ehhhh, era una camioneta!!!! perdoneu, però algú ho havia de dir!

Gemma Sara ha dit...

A mi també m'agrada la cançó, és energètica, supervitaminada! Ja la cantaves mentre conduies el camió? (digues-li camió digues-li camioneta :). La propera conducció, un Cadillac!

jpmerch ha dit...

Posats a arriscar-se, m'arriscaria abans amb allò de a las chicas meter mano que amb escupir a los urbanos. Ara tu veuràs el que fas.

Sergi ha dit...

Prou feina tinc jo a conduir el meu cotxe... si ara em poses al volant d'un camió em sembla que tindríem un accident. A més, és taaaaan dolenta la cançó del Loquillo...

alba ha dit...

M'apunto al Cadillac!!!

Yáiza ha dit...

Mareta... camions i tot! La llicència del cotxe es segueix dient B, i jo només m'havia adonat que ara que fa més de 3 anys que la tinc (vaja, i de quatre!! UAU!), ja puc conduir una moto de 125cc. Cosa que no faré mai de la vida, perquè tot i que mon pare en té una de les grosses, a casa meva els donaria un cobriment de cor si mai se m'acudeix tenir moto... I de fet, tampoc en tinc cap ganes!