dijous, 15 de gener del 2009

I la ronda següent la paga… l’Espanyol.

Derbi al canto. Com als vells temps. Uns quarts de final que prometen ser emocionats de veritat. Si més no, plens de morbo. Els pericos tenen la revenja a la mà del partit de Lliga. El Barça té a les seves mans infligir una dolorosa derrota que deixi a l’etern rival de la ciutat encara més enfonsat. Desenllaç? En propers dies...

Canviant de tema i anant al partit d’ahir pròpiament dit, poca història. Bé, per història (o històric), el fred que feia ahir al Camp Nou. Com que un servidor va ser previsor, vaig anar ben abrigat de dalt a baix. I vaig passar fred, i tant!, però no tant com em pensava. Miraves a dreta, esquerra a dalt i a baix, i tothom lluïa bufandes, barrets, jaquetes gruixudes, es tapava la cara com podia de tal manera que només se’ls veien els ulls. Fins i tot vam veure un home que baixava les escales per situar-se al seu seient que portava una manta a les mans!

I la poca història del partit la resumiria dient que l’Atlético de Madrid va començar avançant-se al marcador. Realment no m’agradava això! Em feia por! El pànic es va començar a apoderar de mi. No sé, sensacions estranyes de culé pessimista. Em giro cap a l’Alba i li deixo anar un “Avui patirem”, però encara no he acabat de pronunciar la p del patirem, que Bojan marca un excel·lent gol per empatar l’eliminatòria. Després vam tornar a patir amb en Martín Cáceres que ens volia posar l’eliminatòria emocionant i va regalar una pilota de forma infantil que Márquez va haver de treure de sota els pals. I aquesta va ser la història de la primera part.

A la segona part, sobre el minut quinze, vaig tirar del tòpic de la primera per assegurar. Vaig tornar a pronunciar la frase d’ “avui patirem”, però els seus efectes no es van notar fins al minut setanta-cinc quan el Bacallà, sí, sí, el nostre home ros del planter, l’home de gel, o digueu-li com voleu, va marcar el gol de la més que merescuda tranquil·litat (si no la teníem ja) mercès a una fantàstica jugada d’Iniesta. Senyors de la FIFA que segur que em llegiu, Iniesta FIFA World Player l’any vinent. Si més no, un segon lloc! Sé que és blancot, de Fuentealbilla, no és guapo i no és mediàtic, però juga com els àngels.

Ahir, tornant al post d’insults de l’altre dia, vaig perdre el compte de la quantitat de vegades que vaig arribar a insultar a l’àrbitre. Però bé, més o menys els insults que van sortir de la meva boca van ser:
- “Ho haveu vist, no, això? Ho haveu vist? La mare que els va parir!” => Sis vegades. A la foto que hi ha sota d’aquestes línies podeu veure’m imitant aquest ídol televisiu.
- “Serà fill de p..., sempre venen aquí a liar-la!” => Tres vegades.
- “Què cabró!” => Cinc vegades
- “Quins collons!” => Deu vegades.

L’anècdota del partit es va produir a la graderia, no al camp (deixant de banda el gol del Bacallà que allò sí que és una anècdota). Una encarregada dels serveis del Barça (aquelles persones que es passegen per les graderies amb jaquetes de color verd molt llampant) va fer fora a una seguidora estrangera de la primera fila de totes per estar mal assentada. Li mira l’entrada, puja les escales i veu que el seient correcte està dos files més enrere d’on estàvem nosaltres asseguts. “Tu, no estàs al teu lloc!”, li diu assenyalant a un a l’home de mitjana edat que estava ocupant el seient prohibit. Ell, tot indignat, s’alça i senyala dos seients més cap enllà i amb veu de mala llet deixa anar: “Doncs aquests dos tampoc. Sortiu d’aquí!”. Aquests do s’alcen i fan moure dos més que tampoc eren al seu lloc. En fi, allò es va convertir en un tetris per intentar encabir tothom al seu lloc de la manera millor possible.

EN POSITIU.
Novament començava perdent el Barça i va acabar remuntant.

Iniesta, gran entre els grans.

Touré Yaya va jugar ahir un partit molt complert. Cada vegada m’agrada més! Futbolísticament parlar, és clar...

EN NEGATIU.
Les dues errades d’en Martín Cáceres que van poder complicar, i molt, l’eliminatòria.

Els gols a pilota parada.

El fred que feia! Ostres, no podrien mirar d’instal·lar uns calefactors enormes al sostre?

19 comentaris:

chamb ha dit...

contra l espanyol serà un autentic passeig, segur.

Assumpta ha dit...

Nen, fes el favor de no desfermar l'eufòria, eh? A veure si et llegirà en Pep i et renyarà :-))

Ja et vaig veure, ja, amb aquella pancarta que deia "Jo també vaig ser a l'Assemblea del Real Madrid", molt bo!! :-))

I un respecte al pobret bacallà, que em cau genial!! (està estudiant català i això a mi ja em roba el cor)

I l'Alves? Ooooooh!! Oh!! Oh!! ALVES, amb majúscules :-))

Eloy ha dit...

Visca el Bacallà, cada dia juga millor.
El centre del camp d'ahir em va agradar molt: Bacallà, Tourinho(o Yayinha, no sé com dir-li) i Busi. Fantàstic. Sés que no és el centre del camp més tècnic del món, però no ho van fer malament.
Suposo que Càceres havia apostat per l'Atleti al bwin i per això volia donar emoció.
I l'Iniesta fantàstic. Si hagués nascut en un altre lloc ja tindria la pilota de diamants, la raqueta d'or de 400 quilats i el fifa pro street world tour player, com a mínim. Llàstima que el pobre noi és de Fuentealbilla i està una mica pal·lidet...

Uri ha dit...

Impagable la foto!

Jordi ha dit...

Chamb: Que t'escolti qui t'hagi d'escoltar. Les sensacions són aquestes, si més no...

Assumpta: Bé, una miqueta no està malament, no? Mira que jo, culé pessimista de pro, de tant en tant les tinc aquestes eufòries.
El de la pancarta no era jo, paraula! Però un 10 per ells.
El Bacallà pot ser bona persona però és una sabata jugant a futbol.
El tema Alves, ja fa temps que vull proposar que l'avinguda Pedralbes es passi a dir Avinguda de Dani Pedr-Alves.

Eloy: Ahir el Tourinho va fer un partit espectacular. Ara, hi falta Xavi!! Et fa un Xavi pel Gudjohnsen?
jajaja Molt bo lo del Cáceres. No ho descartis!! Ara, que també va fer jugades bones, eh!
Això de l'Iniesta no té nom. Passa igual que Xavi, que no són mediàtics.

Jordi ha dit...

Uri, gràcies! Però de totes maneres, un hohaveuvisnohohaveuvistlamarequeelsvaparir de pacotilla. Com l'original, res de res!

Anònim ha dit...

Tu rai! has passat fred però no has hagut de veure repetides les jugades del Martín Cáceres. La mare que el va parir!


ps
...i això de que l'Iniesta no és guapo, no ho diràs seriosament,oi?

Jordi ha dit...

jajaja Ara tens raó, només una vegada, que ja en vaig tenir prou...

Ah!! No ho sé. A mi no m'agraden els tios!! Però se'l veu amb entrades i tot, no? Un segon que ho consulto al sector femení... M'acaben de dir que no.

Albert ha dit...

El defensor de l'espectador! Molt bona la foto!
Visca l'APM? !

Tranquil que ja els he passat el link del teu blog a uns quants dirigents de la FIFA i han dit que com que no tenen res més a fer, es llegiran aquest post.
Així doncs l'any que ve "Sweet Iniesta" serà FIFA World Player, jaja.

Salutacions!

Fran ha dit...

Ufff
<:-O Maaamaaaaa!!!!!!!!!

Eloy ha dit...

D'acord, Jordi, podem canviar al Xavi pel bacallà, però li demano el lloc de jugador nº 12 al Guddy. Aquesta temporada està espectacular.

Assumpta ha dit...

Jajajaja que bó el tema del canvi del nom del carrer!!! :-))

ddriver ha dit...

ara a comprar forces bengales i dimecres akelarre oi!!

ddriver ha dit...

ep!!!!! Gudy pilota d'or i Caceres l'any que ve al apnyol a jugar a segona

Jordi ha dit...

Albert: Gràcies, a veure si entre tots ho aconseguim!! Jo al duo Xavi-Iniesta els en dic els Flower Power. Però el de Sweet Iniesta m'ha agradat molt!!

Fran: Entenc que estiguis així... jejeje Imagino que ha de ser la mateixa sensació que tenia jo l'any passat a semifinals de Champions contra el Barça. Però mira, al final, gairebé guanyem nosaltres.

Eloy: Acceptem pop com animal aquàtic. Però que consti que crec que no és jugador pel Barça. Li falta quelcom...

Assumpta: Podríem engegar la campanya com TV3 amb l'estació del Camp Nou!

ddriver: Abans que el Bacallà va l'Iniesta i el Xavi!! No fotem!! jejeje
Home, si volen en Cáceres... Però es que em penso que no el voldran...

Fran ha dit...

Imagino que vols dir contra el Man. United, però jo estic pitjor que tu aquells dies, segur...
(:-O

ddriver s'equivoca si creu que el que diu de les bengales en té gràcia.

Jordi ha dit...

Sí, sí, contra el ManU.

No és divertit i no penso com ell tampoc. Espero tenir un derbi civilitzat i en pau i senzillament que guanyi el millor. És molt trist el que va passar i em fa mal recordar-ho.

Sílvia ha dit...

Hola!
ja,ja...sortiràs al APM?
Ara toca els "periquitus". Complicadet...
salutacions
Sílvia

Jordi ha dit...

Ja m'agradaria sortir a l'APM... O no, perquè senyal que se'n fotrien de mi... jejeje
Complicadet?? No home, no!! Ara, no serà un passeig!