dimarts, 6 d’abril del 2010

De tornada.

Després d’aquestes vacances de Setmana Santa, fent penitència de la catosferes, d’internets i d’altres coses (de Barça no, eh!) i allunyat del mundà soroll i estrés de la ciutat, tornem a ser aquí, entre la civilització, entre el tràfic, entre la rutina diària d’abans de marxar. Aquestes setmana llarga de no fer absolutament res i de desconnectar de tot, m’ha portat diferents coses que m’agradaria compartir amb vosaltres:

a) Em va fer molta il·lusió trobar-me amb l’Alex, el nostre cavall catosferístic.
b) La Lliga segueix igual, mal que ens pesi a tots i el partit del dissabte se m’antulla com a molt decisiu, vist que aquí ningú perd ni empata.
c) Al Cesc ja no el vull al meu equip. Em va fer molta ràbia quan va provocar aquell injust penal!
d) Les processons em fan molt de iuiu (o com s’escrigui en català).
e) El Madrid de bàsquet no guanyarà res aquesta temporada.
f) S’està molt bé de vacances i he arribat a la conclusió (a la que sempre arribo quan s’ha de tornar a anar a la feina) que la cosa hauria de ser al revés: treballar un mes i estar-ne onze de vacances.

Bé, doncs que ja tornem a ser per aquí amb ganes de tornar a ser-hi i de que arribi el divendres quan abans millor. Salut i a per l’Arsenal!

14 comentaris:

Garbí24 ha dit...

No has descobert res de res pero tens tota la raó del món....ben tornat i a per el Arsenal i el cap de setmana el Madrizzzzzzzzz, si tot va be això si serà una setmana santa.

sànset i utnoa ha dit...

El Cesc a mi també em comença a fer ràbia...

i sí, el Mandril de bàsquet no guanyarà res i, si segueixen així de xulos -no n'aprenen- el de fumbol tampoc.

Al loro! que com a bon culé no les tinc totes i estic acollonit, però sóc optimista.

*Sànset*

neus ha dit...

a.- a mi em faria il·lusió trobar-me tot el cor de l'anginesca.

b.-la lliga és ... va, callo. Però és que fa desesperar. Per sort quan parlo de desesperar no penso en el Barça :) Dissabte que passi el que hagi de passar.

c.-En Cesc ja paga prou penitència, tot i que la ràbia que em va fer va ser majúscula.

d.-no n'he vista cap, de fet no he vist res relacionat amb tot aquest tinglado.

e.-està clar que tenir un Messina a l'equip no és el mateix que tenir-hi un Messi. Quins grans partits els dos últims!

f.-recolzo la moció!

Iniesta està recuperat! ole, ole i ole!

neus ha dit...

ai!
bentornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!

òscar ha dit...

a) tenim pendent un vermutet amb l'àlex per contrades gracienques.

b) com a bon penitent; veig el got de la lliga mig buit fruit del tradicional acollonomint culer.

c) l'art piscinenc s'ha de premiar i el premi per en cesc, i per nosaltres que el gaudiriem, seria venir a can barça.

d) jo, per casualitat, vaig anar a petar un cop a una anomenada de "los picaos" i vaig dir que mai més (els paios, després de flagelar-se l'esquena de valent, es tallaven amb bocinets de vidres).

e) la desgràcia del madrid de bàsquet d'aquesta temporada és que existeix un equip anomenat barça.

f) ón he de signar?

benincorporat company!!! jo també portava massa dies unplugged.

Jordi ha dit...

garbi24: ostre, no hi havia caigut, però tant de bo aquesta sí que sigui una bona setmana santa per recordar i emmarcar.

Sànset: per avui sóc molt optimista. Ara, el Bernabéu ja serà una altra cosa... em fa por! No, pànic!

Elur:
a.- quan vulguis, quedada, es pot proposar coi!
b.- Imagino el final de l'any passat que quan els vam guanyar el castell va desmoronar-se per complert.
c.- siiiiiii, moltaaa!!
d.- sort tens.
e.- encara babejo...
f.- ara només falta presentar-la al congrés!

Don Andrés torna a ser entre nosaltres!

Gràcies, espero que estiguis bé ja de les teves ciàtiques!

Òscar:
a) Siiiiii!! Unes braves!!
b) ja en som dos.
c) uff!! Es que el primer que vaig dir després del penal va ser que no el volia veure al Barça ni en pintura!
d) Si el Barça guanya la champions de futbol i la final four, prepara'm un flagel que em picaré l'esquena d'alegria.
e) Quanta raó.
f) El senyor Rovira, el de la plaça, té els papers.
Gràcies!! Ara ja toca posar l'on de nou!

Assumpta ha dit...

Holaaaaa!!!

Bentornat, Jordidelabanyeraaaa!! ;-))

a) Ai, jo també el conec! ;-))
b) No, la lliga no segueix igual, home, hem reduït distància del goal average jejeje
c) Al Cesc ja fa temps que li vaig començar a agafar mania. És com un nen ressentit i malcriat... i a sobre, es posa Fàbregas a la samarreta. Que fitxi pel Madrid, així seguirà sense poder guanyar-nos!! Ecccs!!
No per presumir, eh? jajaja però vaig llegir la premsa anglesa (per Internet) i el tio es moria de ganes de guanyar-nos "I'll do everything to face Barça" (Ho faré tot per batre al Barça)
d) Jo no sóc molt de processons. Vaig als Oficis de la Parròquia (o sigui les Misses i Actes litúrgics corresponents a aquestes dades) però si alguna vegada n'he vist alguna, no em fan gens de por. Hi ha imatges precioses. Si no ets creient, t'ho pots mirar com a manifestació artística o cultural (sabies que a Pontevedra treuen en processó un Crist fet per un artista gironí? me'n vaig assabentar fent el post de Divendres Sant, em vaig documentar una mica i ho vaig posar jeje em va fer il•lusió)
e) Totalment d'acord (el de futbol tampoc jeje)
f) Jo sempre estic de vacances com aquell qui diu. Algú em vol donar feina? Algú em vol pagar un sou directament (la feina si no vol no cal)?

Vingaaaa, que ja tenia ganes de llegir-te!! ;-))

Alex. ha dit...

Només dir que: Per aquelles casualitats de la vida, vaig trobar-me al Jordi a un poble del Pirineu, baixant pel carrer principal d'aquell llogaret, dins la Banyera i tan sols treient "lo cap"!!! o lo caparró"!!! o "lo catarro"... que també.

...en un primer moment el vaig confondre amb una processó de Setmana Santa, però no, era "lo Jordi" encabit en la "seua" Banyera, rodolant per "lo carrer" major i llegint en veu alta un llibre.

Jordi, m'alegro t'hagin anat bé les vacances!!

Elur, Òscar i Assumpta; espero que la Setmana Santa també us hagi anat... de Banyera!!!

Assumpta ha dit...

Jajaja dins la banyera i llegint un llibre en veu alta!!... De Grisham, segur!!!... Molt bo, Alex!! :-))

Sergi ha dit...

Ara que el Barça li ha fotut una pallissa a l'Arsenal -de quin planeta és Messi- potser podries reconsiderar la possibilitat de fitxar Cesc. Penso que no seria una mala incorporació.

Assumpta ha dit...

No, no i no, en Fàbregas no, de cap manera... fora, fora.

Posats a fitxar un de l'Arsenal prefereixo en Theo Walcott, només té 21 anys i no té aquesta mena de rancúnia que té l'altre, ni porta anys "tontejant" amb els merengues.

neus ha dit...

Ho haveu vist??

el primer jugador de la història que marca 4 gols en un partit de quarts de la Champions.

Jordi ha dit...

No sé si ho has pogut veure, Jordi, però el què ha fet Messi aquesta nit és història ben viva del futbol. En qualsevol cas, bentornat Jordi i salut!

Jordi ha dit...

Assumpta: Gràcies AssumptadelblocdelAssumpta!!
a)i tant!!
b)sí, tens raó! Quin cap el meu!
c)veig que el sentiment és generalitzat... em pensava que només era jo!
d)A mi el que em fa respecte és aquella música i aquella gent encaputxada... uff!!
f)jajaja home, jo també m'hi apunto!!

Alex: jo vaig veure un cavall, unes rodes i algú pujat tirant fotografies. Des de la Banyera encabit no en vaig tenir dubtes. Era ell!
Igualment company!

Assumpta: noooo, ara estic llegint "L'historiador" de Elizabeth Kostova. M'agrada!

XeXu: he de dir que la ràbia se m'ha esfumat una miqueta. Només una miqueta, eh!

Assumpta: en Walcott seria una mena de Giuly, per la velocitat, no?? Reconsideraré una mica la meva postura si a la samarreta es posa CESC.

Elur: és que Messi és el primer jugador de la història que farà molta història!

Jordi: gràcies!! I tant, i tant. Creus que m'ho hauria pogut perdre???