divendres, 27 de novembre del 2009

El cas del misteriós home del sofà.

Hi ha un home estirat al sofà amb una de les cames mig penjant i gairebé tocant al terra. Mira la televisió, concretament el “Sé lo que hicísteis” de La Sexta. Pensa que aquest programa no està gens malament. Li agrada i esbossa algun somriure de tant en tant. Però està nerviós. Se’l veu inquiet perquè no para de mirar el rellotge. Gràcies al programa de la televisió, sap que el Pachuli (alies l’home que portava els pantalons a l’alçada de les aixelles) i el seu xofer s’han enfrontat durament per la televisió. La pela és la pela (i pensa “a mi me la tota aquesta fauna”)! O millor, l’euro és l’euro! Mou el cap mig per renegar d’aquesta gentussa mig perquè segueix inquiet. S’incorpora. Engega l’ordinador però no apaga el televisor. Després d’esperar cinc minuts a que el portàtil estigui operatiu, obre el processador de textos de Microsoft i comença a escriure de manera impulsiva, sense pensar, movent els dits de manera àgil per sobre del teclat. De tant en tant li ve una cançó al cap que des d’ahir no ha pogut parar de taral·lejar i cantar quan està sol.

Després de llegir aquest text, les preguntes que heu de respondre són les següents (no feu trampes i no mireu les respostes, sisplau!).
1) Qui és aquest misteriós home del sofà?

2) Quina és la seva missió d’avui per la tarda que el porta a estar tant nerviós?

3) Quina cançó no para de taral·lejar?

4) Quin serà l’IPC final d’aquest any?


Les respostes, més endavant...

...

...

...

...

...

...

...

...

1) El misteriós home del sofà és el que signa aquest article, o sigui, servidor!

2) Ahir va rebre la trucada dels del gas per si estaria a casa de 15h a 16h que passarien a fer la revisió de la instal·lació. Va dir que sí, però que fossin puntuals. Són dos quarts de sis i encara no han passat. Ni creu que passin...

3) Evidentment, “Com el far west no hi ha res” de La Trinca.

4) Ni idea. Pregunteu-li a la ministra d’economia espanyola.

NOTA: La foto és per anar escalfant motors i perquè no tingueu temptacions de mirar les respostes.

19 comentaris:

gemma ha dit...

grrr
es pot saber perquè dónes les respostes de les preguntes? okey, és el teu bloc i fas el que vols.
saps? jo les havia endevinades totes menys l'última i ara ja no té cap mèrit grrrr.
nyíiii

òscar ha dit...

He encertat la 1 i la 3.
De la 4, equivocadament, he cregut que la resposta te la donarien en Pachuli o l'ex-xòfer i, en el més optimista dels casos, la Pilar Rubio que a mi particularment em te el cor robat.

Jordi ha dit...

Gemma: no m'enganyis!! La pregunta dos també l'havies encertat?? Ets una crack, el cine el pago jo el proper dia!! jajaja

Òscar: em quedo amb la Patricia Conde. Entre tu i jo, fa goig! Els homes amb bigoti i amb els pantalons tant amunt mai m'han fet el pes!

kweilan ha dit...

Jo només la 1!

Sergi ha dit...

A mi em sembla que només he encertat la primera. Pensava què redimonis devies fer a casa un divendres a aquesta hora, però oblidava que hi ha afortunats amb jornada intensiva. Pensava que la cançó seria l'himne del Barça, que després de la jornada de Champions no te'l podies treure del cap. I la quarta... què sé jo!

McAbeu ha dit...

Doncs jo havia encertat la primera i la tercera.
Per la segona, em faltaven pistes.
I per la quarta, em falten dades. ;-)

Assumpta ha dit...

- Jo he encertat la primera.

- La segona no en tenia ni idea però et comprenc, sé -per experiència pròpia- que aquestes coses passen.

- La tercera dubtava entre l'himne del Barça i la del Far West (jo també l'estic cantant tot el dia jeje "els tractats amb rostres pàl·lids només són paper mullat")

- La quarta no en tinc ni la menor idea jejeje

Assumpta ha dit...

Maaaaaac!!! jajaja què fas mirant d'encertar enigmes?? jajaja :-))

Assumpta ha dit...

5) I com has fet el post des de casa si no tens Internet?

Aquesta sí que és ben misteriosa!! :-)

Garbí24 ha dit...

Molt bo....jo no he encertat ni una tu...pensava de que coi parla aquest individu, he estat a punt d'anar a comprar una revista del cor a veure que hi trobava....

McAbeu ha dit...

No puc evitar-ho, ASSUMPTA, és deformació professional :-DDD

Assumpta ha dit...

Jajajaja ets "Enigmista" professional :-)))

Albert ha dit...

La pregunta de l'IPC no entenc perquè la preguntes si ni tu mateix saps la resposta!!!
Em pensava que eres l'home de la banyera, no del sofà...

Aquest cop em conformo en chorrear amb només un pas. 1-0 i líders.
Adéu!

Jordi ha dit...

Kweilan: ohhh! Podràs tornar a provar sort en propers concursos... ;-)

XeXu: la quarta no la sé ni jo! jejeje Demà, si aconsegueixo desempallegar-me de la cançó de la Trinca, himne del Barça a tope! jejeje Bona teoria per això!
Els afortunats que tenim jornada intensiva els divendres per la tarda, normalment fem altres coses que no esperar a l'home del gas.

McAbeu: un bon paper, sí senyor! La tercera era difícil!

Assumpta: No hi ha premi, que ho sàpigues. De moment la Gemma és la que s'hi ha acostat més!
La pregunta misteriosa me la guardo per mi! jejejeje

garbi24: jajaja a les revistes del cor no tardaran en regalar un póster del Pachuli en tamany natural!

Albert: jajaja home, quan vull estar còmode solc assentar-me al sofà! La banyera la trobo una mica dura!
El meu pronòstic és un 3-1 i cap a casa! Els altres tres gols els hi marcarem allà per acabar de fer el set complert!

neus ha dit...

ah jo havia encertat la primera i la tercera... i què, encara l'esperes el del gas, o què?

bon cap de setmana amb desitjos fervents de que acabi d'una manera més que feliç!

Anònim ha dit...

Escalfem motors Jordi escalfem!

Jordi ha dit...

Elur: són les 8:40h del matí i encara esperem...

Cesc: jijiji El meu pronòstic és un 3-1.

alba ha dit...

jo me les sabia totes però ara no us vull vacil·lar amb això de l'ipc!!!

Feliç barça a tothom!

Jordi ha dit...

Alba, si saps quin IPC serà, presenta candidatura i currículum per substituir a la ministra!!