dimecres, 10 de març del 2010

Villarato!!

Molt bona nit a tothom!!

18 comentaris:

kweilan ha dit...

Molt bona!!!

Assumpta ha dit...

jAJAJAJA volia fer el MATEIX POST QUE TU!!!

Posar VILLARATO i la notícia de l'eliminació :-DDDD

MOLT BONA NIT!!! :-)))

Sergi ha dit...

Home, està molt clar, és el Platinato! Pensa que el Platini és el president de la UEFA, i el Lyon és francès. Segur que el Girondins passarà també.

Me n'he alegrat, la veritat. Però ara ens posaran la lliga ben difícil. I no val dir que ja guanyarem la Champions. La Champions és una loteria.

Assumpta ha dit...

El Josep Lluís i jo solets hem muntat un sarau... primer que si "cagómetro", quan s'apropava el final... amb el gol de l'Olympique uns crits que... ufff... després em queixo que no em marxa la tos dels meus refredats jejeje... fins i tot la Marsellesa a tot pulmó... És que tenim un veí merengón i, clar, ens ha de sentir bé :-)))

Oeeee oeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeee

Eloy ha dit...

Madrid, generació ni-ni(-possible ni)
ni copa ni champions... de moment.
Molt bona nit...blaugrana.

Clidice ha dit...

serà el que sigui, però avui dormiré amb un somriure beatífic al rostre :D ai! :D

Jesús M. Tibau ha dit...

la prepotència fa més amarga la derrota

Albert ha dit...

Veure la cara de Cristiano Ronaldo el dia que l'eliminen de la Champions no té preu.

Molt bona nit, Jordi!

Garbí24 ha dit...

Vaig cremar més gasolina però va valer la pena tenir una estona més el generador posat per veure aquestes cares, un litre de gasolina a preu d'or.
Que bé que he dormit aquesta nit...

sànset i utnoa ha dit...

L'esperit del Juanito ahir es va deure adormir, o es va quedar al bar fent carajillos!

JejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejejeJejejejeje.

Que bé que m'ho he passat!

*Sànset*

neus ha dit...

El Madrid ha passat Olympiquement de la Champions!!

pati di fusa ha dit...

moooooolt bon dia a tothom!!!
("no hasse falta dessir nada más") :D

Jordi ha dit...

Companys, m'omple de joia i satisfacció tots aquests comentaris vostres! Aix, quin dijous més feliç que estic passant!! Gràcies per tots els comentaris, els he llegit amb un somriure d'orella a orella.

Assumpta ha dit...

Jo també estic tenint un dijous magnífic...
No trobeu que fa un dia preciós? :-DDD

neus ha dit...

oh... saps què no m'agrada de tot plegat? que entrant a la Banyera m'hagi de trobar al reclanxinat aquest amb cara de fàstic, és com un llimac.

alba ha dit...

com es nota lo bé que hem dormit avui tots plegats eh!!!

Anònim ha dit...

S'han hagut de menjar tota la seva prepotència. És ben calr que quan no els ajuden els àrbitres no són ningú.

Albert ha dit...

és realment tant orgàsmic... avui a les 8 del matí era impossible trobar cap exemplar del MARCA als quiscos...