dijous, 19 d’abril del 2012

L’has ben cagada!

Ei tu! Sí, sí, tu! T’has equivocat!! Ja! L’has ben cagada! Hahahahaha. Mira com ric, amb la boca ben oberta i tirant el cap endarrere (allò per fer notar que ric amb ganes). I m’hi recreo. I m’hi pixo (amb tots els respectes). I t’assenyalo amb el dit perquè la gent sàpiga qui ha estat el que l’ha espifiada. Perquè tu has vingut al món a fer-me la vida impossible. Tu, tu, i només tu, que vas de llest, que et passeges per la vida presumint de perfecció, que sempre ho encertes tot, que tot ho saps. Però no, ai las!, ahir no. Hahahahaha Mira com torno a riure, amb la boca ben oberta i tirant el cap endarrere (allò per tornar a fer notar que ric encara amb moltes més ganes que abans). Mira’m als ulls, t’estic parlant. No m’ignoris, arrogant, més que arrogant. Què, com et sents ara que no ets infal•lible? Hahahahaaha No, no, no ho ets pas, per més que t’ho pensis. Et fa ràbia eh! Doncs llavors com et penses que jo em sento, senyor perfecte? Ja t’ho deia jo que algun dia cauries. I per fi, hahahaha, aquest dia va arribar, per glòria meva. Ahir. Què deies? Que havia de ploure a Barcelona, oi? Per la tarda a les set, si no recordo malament. Doncs no! La vas cagar ben cagada! Ni una sola gota, màquina endimoniada.

Com a a tota resposta es va escoltar un so de rebuda d’un essaemesssa.

Iphone de la punyeta! Ni quan la cagues em deixes tranquil!

11 comentaris:

Sergi ha dit...

Si ja ho deia jo, és una màquina del dimoni. Fins i tot et diré que el seu inventor ara es passa l'estona jugant a cartes amb Satanàs, encara que tinc entès que el maligne comença a estar-ne fins el capdamunt perquè en Jobs sempre intenta vendre-li coses...

alba ha dit...

Estic profundament ofesa...

Clidice ha dit...

Veus? amb un Android vas que t'estrelles ^^

Garbí24 ha dit...

això és que tenia un virus que li transtorna les dades....tu no pateixis fins que aquests "fallos" no apareguin quan hi ha missatge de nòmina i la nòmina no hi és.....
sr jobs.......Badjobs

murga ha dit...

jo de tu no el provocaria... a veure si quan sortiràs al carrer i haurà un icloud en procés de descarrega que et persegueix. a més, la setmana que ve hi ha partit i ja saps que te el poder de fer-se amb el control de la televisió.

Jordi ha dit...

XeXu: Tot un tros de comercial en Jobs... Ni a l'infern pot deixar d'encolomar tecnologia!

alba: Oh! No pot ser! I això??? No serà per aquest post?? :-)

Clidiec: Vols dir que no la caguen igual? :-)

joan gasull: Sí, sí, mentre només la cagui amb el temps ja va bé... Amb els calers no es juga!

murga: osti, estic tremolant!! Pel partit i pel poder de l'Iphone!

Assumpta ha dit...

Hahahaha això, això, disculpa't amb l'aparell que crec que pot controlar els resultats "futbulerus" :-DD

Anònim ha dit...

que sabran les màquines del temps, la meva esquena no falla mai!

Jordi ha dit...

Assumpta: crec, i dic crec, que ja m'he reconciliat...

pons007: Amb això tens raó, el meu genoll també s'encarrega d'avisar-me!

Assumpta ha dit...

Bon noi :-))

alba ha dit...

Diria que l'última paraula encara no s'ha dit.....