dissabte, 12 de novembre del 2011

You make me happy.

Sisplau, doneu-li al play al vídeo que trobareu a continuació per escoltar la cançó mentre aneu llegint el post (si en teniu ganes, és clar):



Sí, estic feliç. Es nota? Avui fa sol, entra llum per les finestres de casa, estic connectat a internet amb el portàtil sobre els meus genolls mentre estic assegut al sofà amb les cames a sobre una tauleta de fusta. És dissabte, avui marxem fora perquè demà serem a Alpens fent una cursa. Què més es pot demanar per obtenir una felicitat encara més complerta? Ser de Movistar. Sí, m’agrada ser de Movistar, tenir telèfon fix més ADSL a casa (amb la possibilitat de tenir Imagenio, oju!). Disposar de telèfon mòvil les 24 hores del dia amb una de les millors teleoperadores mundials que ofereixen aquest servei. És meravellós. Fantàstic. Màgic. Genial. Fabulós. Ai, perdó, ho hauria hagut de posar amb signes d’admiració perquè tu, oh lector pacient, poguessis copsar encara més la meva infinita felicitat.

I una merda així de grossa! (he obert els braços fins que no m’ha donat per mes, tret que em volgués dislocar ambdues espatlles). Amb perdó, eh! Sempre amb perdó i des de el carinyu! Porto una hora penjat al telèfon escoltant aquesta merda de cançó per tal de parlar amb el departament de reclamacions de Movistar. Bé, de fet porto des d’ahir a la tarda i a la nit fins que vaig decidir anar a dormir perquè la meva salut perillava. Avui de moment hem avançat. Només port una hora escoltant la musiqueta. Ahir era més desesperant perquè directament, gràcies per fer-me sentir una autèntica merda i que com a client no valc absolutament res, et penjaven perquè “todos nuestros operadores estan ocupados” i una gravació et recomanava molt amablement que tornessis a provar en uns minuts. I passats uns minuts et tornaven a penjar i la mateixa veu gravada et recomanava molt amablement que tornessis a provar en uns minuts. I passats uns minuts et tornaven a penjar i la mateixa veu gravada et recomanava molt amablement que tornessis a provar en uns minuts. I passats uns minuts... bé, no segueixo, no?

Avui, si més no, des de que els he trucat a les 7:50h del matí em tenen amb la musiqueta posada i apa, espera que esperaràs. Ah! Però a mi no em desesperaran, perquè mira, vés per on, estic aprofitant per escriure un post. Ah! No podreu amb mi, covards! No sabeu amb qui us esteu enfrontant! Sóc el justicier dels iogurts! (bé, encara no perquè m’ho estic pensant i avaluant-ne els pros i els contres).

21 comentaris:

Alba ha dit...

hehehe! M'agrada el teu humor i la manera de capgirar les coses. Evidentment avui no m'he cregut que fossis feliçment feliç a mans de Movistar, eh?? Sóc una mica incredula, però no tonta!! ;)

Totes les operadores són iguals Jordi.... crec que no se'n salva cap!!!

Clidice ha dit...

Son una pandilla de sinvergüenses! però, noi, tenen la paella pel mànec. Volem un servei i ells, tots, són la mar de macos a l'hora de vendre'ns-lo, però un cop et tenen captat, ja has begut oli! Que vagi bé la cursa! :)

Anònim ha dit...

Però si Telefonica es l'operador amb menys denuncies!

http://www.adslzone.net/article3792-telefonica-es-la-operadora-de-adsl-con-menor-numero-de-reclamaciones.html

Que ets mala persona, els hi vols fer pujar la mitjana!

zel ha dit...

Jo els vaig patir com els primers operadors d'internet i mòbil i vaig perjurar que mai més! No et fotran ni cas, i et contestaran des de la Conxinxina, quan allà sigui l'hora d'aquí, i dormiràs i entraràs en un bucle...

Ferran Porta ha dit...

Demanaré copyright pel plantejament música+lectura!!

Buf, Jordi, el misteri de les companyies telefòniques... Per ara no m'hi he trobat, aquí, amb situacions desagradables com les que havia viscut de terra catalana estant, però no gosaria dir que "aquí aquestes coses no passen".

Boniques conseqüències de viure en el bonic món capitalista de les boniques empreses privades que només busquen bonics beneficis per a elles. Revolució, ja!

ps: penseu dir-me les dates del viatge a Berlín, o us hauré d'amenaçar??

Sergi ha dit...

M'estranyava i molt que aquest post fos seriós. Primerament, he estat a punt de titllar-te de moltes coses, i totes dolentes, per la cançoneta horripilant. Però parlar així de bé de movistar no quadrava per enlloc, la veritat, em sorprenia molt. Primer, perquè quan el sistema funciona mai els ho tenim en compte i els ho agraïm, només diem la paraula movistar per cagar-nos en ells. I per altra part, perquè realment tenen una tendència a fer-ho malament i a trigar molt a solucionar qualsevol problema. Així que res, a tenir paciència, i a seguir sentint la cançoneta. Però de què et vols queixar, tens internet, oi?

Garbí24 ha dit...

Aquest troupe de Vomistar cada dia em tenen més fart....però que hi farem, on anirem a parar encara serà pitjor.

Yáiza ha dit...

Mira... em sap greu, però quasi que me n'alegro que el teu happyflowerisme del primer paràgraf fos fals i de mentida!!! Així, de mala llet com estaves, puc empatitzar més amb tu. Sí, sí, avui que no em vinguin amb posts de "que bonica és la vida" que estic que mossego... brrrr!! Saps què et dic?? Imagina't la teva situació, SENSE internet per fer posts i AMB veus en francès que et diuen "el seu temps d'espera és inferior a dos minuts"... cada dos minuts!

Assumpta ha dit...

JORDI, tinc la resposta (DE VERITAT) al teu problema...

Com he dit a l'anterior post, ahir vaig ser a Barcelona. Als volts de la 1 del migdia era a El Corte Inglés de la Plaça Catalunya amb la meva germaneta estimada que volia comprar-se un "bitxo" d'aquests de connexió pel portàtil amb Movistar.

La noia que li havia de fer, va provar de fer el contracte i la connexió per ordinador -com fan sempre- i no li responien... estranyada i davant la nostra -especialment meva- impaciència, va dir que ho faria per telèfon... i va agafar i va trucar... suposo que ells deuen tenir un número especial, més directe, ja que no són "particulars", doncs quan portàvem ja tres quarts d'hora esperant jo estava negra... quan ja feia una hora, la noia, disculpant-se de mil maneres li va dir a la Mercè que marxés que ella ho seguiria provant. A les VUIT DEL VESPRE la va trucar dient que ja tenia l'alta, per fi!!

Explicació: Aquests dies Movistar està fent una sèrie de canvis de tarificació i ho tenien tot bloquejat fins poder donar ja el servei correctament (?)

Torna-ho a provar dilluns al matí i creuo els dits perquè ja et funcioni ;-))

Per cert, vigila amb aquestes musiquetes que posen al telèfon, perquè SÓN MOLT PERILLOSES!!

Sort!!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Jo vaig provar de parlar-hi 5 vegades la setmana passada, sense èxit. I mira que només volia informació sobre tarifes pel mòbil...
I si tot va bé en pocs dies seré d'una altra companyia, tindré internet al mòbil i pagaré menys a les factures. Ells s'ho perden.

I, algun dia, em plantejaré canviar-me a un altre internet a casa... quan tingui temps i paciència...

you make me happyyyyy...

alba ha dit...

Assumpta, tot això de la tarificació ja ho sabem i per nosaltres ja no es considera una excusa acceptable ja que portem amb aquest problema des del dia 16 d'octubre quan encara no tenien res bloquejat, aquestes empreses tenen la paella pel mànec, tracten fatal als seus clients i no mereixen cap mena de justificació de ningú!!!
M'alegro que la teva germana hagi aconseguit el seu objectiu!

Persona ha dit...

M'havies espantat! Sort que de seguida es copsa el to irònic amb què estàs escrivint al prinicpi.
Pren paciència perquè això és un desastre amb potes i de les grosses. I el més trist és que cada vegada anem a pitjor. El servei d'atenció ja no s'hauria de dir així. Res de canvis de tarificació ni hòsties, excuses! Funcionen com el cul i punt. Jo ja n'estic farta però és que totes les companyies van igual de malament!
No he pogut escoltar la cançoneta perquè la meva conexió és un desastre i ja ni ho intento, però ves... també prenc paciència!

Jordi ha dit...

Alba: gràcies! No t'ho has cregut? Ostres, mira que he fet una bona introducció amb musiqueta i tot!

Per desgràcia pel que tothom diu sí, totes són iguals.

clidice: Sí que la tenen pel mànec sí. Ens han col·lat els telèfons mòbils a les nostres vides i ara ho paguem car!

Gràcies! A hores d'ara puc dir-te que ha anat moooolt bé!

pons007: ja veig pel link que sí. Normal, com que no agafen el telèfon, ningú es pot queixar.

zel: vaig entrar en un bucle de 2h i mitja, que va ser el temps que vaig trigar en parlar amb algú "coherent"...

Ferran: ostres, a l'SGAE o als tribunals de justícia de lo penal?

Vols dir que allà a Berlín tot és millor que aquí? No et crec :-)

Home, que ja te les hem dit! Contesto el comentari una mica tard, no?

XeXu: L'internet funciona molt bé. El que passa que vam fer una portabilitat a Vodafone, ens van fer una oferta bona (pagar 17euros per un Iphone) i encara l'estem esperant. Bé, si vols m'allargo més i t'ho explico amb tots els ets i uts.

garbi24: Això és el que em sobta, que la competència sigui encara pitjor. Pot fer-se més malament?

Yáiza: Jo ja m'hauria tallat les benes o hagués anat a la plaça de la Concórdia a cagar-me en el Movistar d'allà. Si vols, la catosfera en ple organitzem un viatge per anar cap allà.

Assumpta: bé, crec que t'ha contestat l'alba més a sota i de forma entenedora. És desesperant!

Tu, jo i l'Otis: Tu si que en saps! I què happy que se't veu!

alba: reverències per les teves explicacions tant concises!

Persona: ja veig que tu també estàs la mar de contenta. I el pitjor, el que dius, que totes són iguals. Llavors, com podem canviar-nos o buscar quelcom millor si tot és el mateix? Patètic!

Assumpta ha dit...

Ui, potser no m'he explicat bé, JORDI i ALBA, jo no pretenia pas excusar ni justificar Movistar. Tan sols vaig pensar que potser us havia passat el mateix que a la meva germana i per això us ho vaig dir, confiant en que demà ja ho podríeu arreglar.

No tenia ni la menor idea que el problema ja venia des del 16 d'octubre...

Ei, si jo vaig fer un post fa temps titulat Movistar Estafadors molt més dur que aquest vostre... perquè jo en vaig acabar fins els nassos. Abans tenia el mòbil Movistar, ara ja fa més d'un any que no.

Vaig intentar convèncer ma germana que no es comprès la connexió amb Movistar, però com ella coneix casos de mala atenció amb diferents operadors, doncs va dir que tots eren iguals.

Em sap greu que us ho hagueu pres malament.

Gemma Sara ha dit...

Ostres, quan he sentit la cançó se m'han posat les orelles de punta. Resulta que divendres el Joan, el meu marit, va estar tot el matí intentant comunicar amb Movistar i jo li vaig agafar el relleu al migdia, amb la musiqueta sí, perquè havíem de cancel·lar la portabilitat del Joan, que quan pugui, quan pugui, se'n va volant a Orange. Almenys podrien posar una cançó menys cínica!

Jordi ha dit...

Assumpta: Res, res, que no ens hem enfadat, dona! Potser ha donat la sensació? És que és dir Movistar i ja ens tensem! Tranquil·la que no estem enfadats!

Gemma Sara: Això mateix vaig dir-li a la meva parella, que amb aquesta musiqueta sembla que se'ns estiguin rient a la cara. Bona sort pel Joan. Nosaltres els hem donat ja un ultimàtum (que suposo que se l'han passat per un lloc jo sé), però bé, a veure què passa. Sinó, cap a Vodafone!

bajoqueta ha dit...

Són una magnífica companyia! Treuen el millor de dins de cadascú :)

A mi em van deixar sense telèfon durant un any i mig vivint a Tarragona, una ciutat gran i pròspera i totalment industrialitzada :)

Ja m'ha estranyat que estessen content... jajajaja.

365

contes



Terra de llibres

Jordi ha dit...

bajoqueta, quina enveja que em fas. Qui pogués estar en la teva situació per tenir una felicitat encara més complerta. Ara veig que em queixo per minucies...

Assumpta ha dit...

Menys mal, quin "sustu"!! És que per mi defensar Movistar seria una cosa semblant a defensar Mourinho, o Florentino :-DD

Barcelona m'enamora ha dit...

Mare meva em sembla com una mica de ser cabroncetes posar aquesta cançó per les trucades...que segur que el 99% són per incidències i per queixar-se!!! En plan, estàs empipat amb nosaltres, doncs...nosaltres estem ben happys...arggg...quina ràbia!

Yáiza ha dit...

Tranquil... sorprenentment, quan una es posa antipàtica, les coses comencen a fluir bé i el problema s'arregla en un tres i no res. És que no es pot ser amable, que et prenen el pèl!!!