dissabte, 20 d’octubre del 2012

D’agendes atapeïdes.

A qui no li ha dit mai la parella: saps que he pensat? (aquí ja tremoles) umm, quines ganes tinc de perdre’t de vista d’estar amb tu tot aquest cap de setmana, que plourà, estarem juntets a casa, al sofà, mirant pel·lícules, o fent el que ens vingui de gust fer.

Llavors, innocent de tu, abans de dir que sí que sí i com que l’experiència és un grau, mires l’agenda de l’ifon i li dius: però tu has vist com d’atapeïda tenim l’agenda d’aquest cap de setmana??


Vegis:

Divendres nit: sopar de l’Alba amb amics seus.

Dissabte migdia: dinar amb Joel i Nuri.

Dissabte nit: sopar amb Vane i companyia (sí, em perdo el Barça).

Diumenge matí: excursió amb esmorzar inclòs que inclou, segurament, llevar-se a les set del matí, com a molt tard.


Ah! i li recordes que a més a més, en aquesta mena d’agenda a rebentar, tu m’havies comentat que havies d’anar a comprar roba i alguna cosa més.

Ja estic cansat només de pensar com d’estressant pot ser un cap de setmana així. Però bé, no em queixaré, tinc ganes de fer-ho tot, com no!

Ara, la cosa comença a canviar quan el sopar del divendres nit de l’Alba resulta que es cancel·la dies abans. Bé, cap problema. El divendres l’emprarem per agafar forces pel dissabte i pel diumenge i per fer desdejuni o, si més no, menjar una mica sa per afrontar el dinar i el sopar del dissabte.

Avui dissabte, només encendre l’ifon, salta un missatge del whatsApp i la Nuri em comenta que s’ha trobat malament durant tota la nit i que s’anul·la el dinar. Tranquil·la, li contesto, tu a posar-te bé, a recuperar-te i si necessites qualsevol cosa, ja saps on estem.

Però, què caram passa?? L’agenda es va buidant a marxes forçades i la predicció de l’Alba d’estar juntets al sofà es va complint. Sí, no em sembla mala idea. Així que decidim sortir de compres pel matí i fer sofà per la tarda abans d’anar al sopar.

De compres estant, i enmig del furor consumista de tres pantalons texans, una jaqueta, un vestit i alguna cosa més, em truquen al telèfon. Jordi, que sóc la Vane que resulta que la parella del Marc s’ha posat malalta i diu que si ho podem deixar per un altre dia, però que per mi si voleu sopar nosaltres quatre, endavant que... Tranquil·la Vane, quedem el dissabte que ve si voleu, per nosaltres no hi ha cap problema. Passats uns minuts, em confirma que sí, que dinar el dissabte que ve.

Ah!, per cert, que finalment l’excursió tampoc la farem. Sembla a ser que diumenge al matí plourà i la Generalitat ha activat el pla Neucat, inuncat, ventcat, trencat i apocalipsiscat.

Finalment nosaltres hem activat el pla sofàcat i... Barçacat!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

reconeix que et feia molta mandra tenir un cop de setmana tan ple...

sa lluna ha dit...

El Barça, síiii! què més vols???

Molt bona i plàcida nit! ;)
Aferradetes.

Assumpta ha dit...

Confessa que, de tot plegat, el que més t'alegra és poder veure el BARÇA!!! :-)))

Elfreelang ha dit...

si t'explico la meva agenda del dia al dia al·lucinaries! ostres cert vas veure el Barça? igual té raó l'Assumpta, pillastre!

Sergi ha dit...

No pateixis, el que era estrany era tenir l'agenda tan ben organitzada, tot tan ordenat. Cap pla no es perdrà i s'acabaran fent tots. Però convocats tots el mateix dia i la mateixa hora, ja veuràs que guai!

nimue ha dit...

millor el pla B! sense dubte! :)

Alba ha dit...

Tampoc es cap mal plan activar el pla sofacat (que no és el mateix que sofocat....)!!

El porquet ha dit...

Afortunat tu! Jo vaig tenir una agenda atapeïda de la qual no va caure cap de les convocatòries! I allà com un clau a totes! Clar, avui, a aquestes hores em fa mal tot, fins la punta de l'ungla del dit petit del peu esquerre.

Gemma Sara ha dit...

Ostres, quin descans al final! nosaltres som més del sofacat (m'agradat això), bé, també del childrencat (zoo, tibidabo, Tadeu Jones...), però el que em fa mal és això de llevar-se a les 7 del matí un diumenge :)