dimarts, 16 d’octubre del 2012

El somni d'un que és viu i escriu (primera part): el somni.

NOTA: La més remota semblança del títol del post a l’obra “El somni d’una nit d’estiu” és pura veritat!


Ei! ... Ei tu!


Qui, jo?


Sí, tu, corre, desperta!


Estic dormint?


Sí! L’Assumpta t’acaba d’avisar per mail: has guanyat el primer premi al C@ts divertit!


Com dius? No pot ser!


Que sí, que sí! T’ho prometo! (creuament de dits formant una creu i petoneig)

Llavors m’has enganyat, no estic dormint, estic somiant!


Bé, sí, però no... vull dir que estàs dormint i t’has de despertar!


I tu qui ets?


El teu jo interior blocaire manifestat en forma del teu jo interior blocaire manifestat en forma del teu jo interior blocaire manifestat en forma...


Prou!


Gràcies, havia entrat en un bucle! De vegades em passa i no sé com sortir-me’n...


Però a veure, m’ho estàs dient a mi, que mai em toca res?


Bé, aquest any no et pots queixar...


Tens raó: vaig guanyar la porra de l’Assumpta, ahir em va tocar un euro a la primitiva (allò que li’n diuen reintegrament) i ara això!


Doncs va, ràpid, lleva’t, no veus als senyor d’aquí fora de la pantalla?


No?


Fixa-t’hi bé!


Ah, sí, sí, és veritat!


Doncs estant esperant impacients refrescant dia i nit amb l’F5 l’internet explorer que els donis les gràcies i tot això que es sol fer just al moment que donen el premi i que tu no has fet perquè tornaves molt de nit en avió de La Palma de Gran Canària on has anat a fer una carrera de muntanya de vuitanta-quatre quilòmetres...


Coi, que això ja m’ho conec! Vaig arribar el diumenge a les dues del matí a casa i el dilluns vaig estar malalt. M’ho sé de memòria.


Doncs va, espavila i comença amb el discurs!


I lentament va començar a obrir els ulls...

Continuarà...

Mentre dura l'espera i perquè aquesta no es faci gaire llarga i feixuga, la Banyera us convida a uns minuts musicals. Perquè s’esdevinguin minuts i no segons, sisplau, preguem que quan s’acabi el vídeo es torni a polsar el botó de play. Moltes gràcies.

11 comentaris:

òscar ha dit...

cats requetemerescut per un blog i un blocaire requetedivertits. hedit!

ara ... peta-ho a la cruz de tejeda :)

Garbí24 ha dit...

encara que sigui jo el qui et va al darrera amb segon lloc.....mooooooltes felicitats, el poble ha parlat.
Espero que a La Palma fotessis una bona correguda....ai volia dir cursa.

MBosch ha dit...

Com a disculpa perquè em vaig perdre els capítols de l'"això d'aquí", em comprometo a seguir aquest somni. Aviam com segueix tot plegat. Ah, i moltes felicitats pel premittt!

Sílvia ha dit...

Moltes felicitats a tu i a la banyera!!!

sa lluna ha dit...

MOLTES FELICITATS JORDI!!
per molts anys poguem seguir compartint somriures amb tu.

Ja porto dos "bis", ho deixo una estoneta fins que hagi sopat ;)

Aferradeta!

Anònim ha dit...

o sigui que et consideren el blocaire més divertit de la catosfera... quines coses, no?

NOTA: La més remota semblança d'enveja és pura veritat!

Sergi ha dit...

Quin paio. Per 84 quilòmetres de no res es perd la gala de c@ts? Això és tenir poca vergonya. Però bé, felicitats pel premi, i per moltes banyeres d'aigua freda més.

Anònim ha dit...


FLICITTATS!!!

A tu per el primer premi i a l'Assumpta per el segon premi

Mama Jordi

Carme Rosanas ha dit...

Moltes Felicitats, Jordi!

Assumpta ha dit...

Ostres, menys mal que el teu "jo interior blocaire" t'avisa dels correus!! És un "jo interior blocaire" molt eficaç!! ;-))

No m'estranya que tornessis mig malalt després d'anar a fer una cursa de 84 Km. Fas unes coses molt rares :-DDD

Però bé... ENHORABONA PEL PREMI!!! ;-)))

Seguirem llegint a veure què més passa... :-P

Jordi ha dit...

Nova excursió preparada a la cruz de Tejeda òscar. Inscripcions obertes únicament per blocaires decidits! Moltes gràcies!

Venint d'un crack com tu joan gasull és tot un honor. Moltes gràcies! Ara a descansar de la correguda!

Moltes gràcies MBosch! Quedes totalment disculpat!

La Banyera i un servidor t'ho agraïm de tot cor Silvia. Moltes gràcies!

Moltíssimes gràcies sa lluna. Malgrat que moltes vegades manca temps i no publico tant com m'agradaria, paraules com les teves fan que treure temps d'on sigui es converteixi en quelcom obligat. Aferradeta!

Doncs això sembla pons007. Ara, que la cosa ha estat molt igualada. Hi ha molt de nivell i tots els participants s'ho mereixien... menys vostè! :-)

Home XeXu, que a l'avió no et deixen tenir el mòbil obert i a tanta alçada no hi ha cobertura! Moltes gràcies i prometo fer penitència, la que els organitzadors dels premis C@ts m'imposin!

Moltes gràcies Mama!

Gràcies Carme!

El meu jo blocaire Assumpta té nom, i es diu ifon que em xiva dels correus! Moltes gràcies i realment tot això no tindria sentit sense tots vosaltres, de veritat!