divendres, 26 d’octubre del 2012

Primer “Vostè jutja” catosfèric de la Banyera: introducció.

Homes de tot Catalunya!! Mascles que habiteu per tots els racons de la nostra estimada terra!! Homes virils que sou els que porteu els pantalons a casa vostre!! Homes, en definitiva, fets i drets, que gràcies a vosaltres i només a vosaltres, la vostra llar és un lloc millor on viure i conviure!! A quants de vosaltres no us ha passat (com a mi em va passar l‘altre dia) que us deixin anar aquesta frase:

No has pelat la mitja ceba que has posat dintre de l'arròs bullit? Que no saps que l'has de pelar?

A quants no us han preguntat això alguna vegada? Veig bastant de mans aixecades! (sisplau, per tema estadístic, l’Institut Nacional d’Estadística m’han demanat que us enumereu en els comentaris d’aquest bloc). Normal! I el més fotut del cas és que et miren com si tinguessis tu la culpa d’haver tirat a dintre l’olla la mitja ceba sense pelar. Jo? La culpa meva? Va home, va! No, si jo ja sé que s'ha de pelar, però... bé, no avancem esdeveniments.

És per això, que per tal de dilucidar sobre qui recau la culpa (cas que hagi de recaure en algú, que jo crec que sí i té nom i cognoms), demano com al Tres pics i repicó (qualsevol semblança d’un servidor amb l’Antoni Bassas és pura coincidència), l’ajuda Atokid de la frase maleïda i us convido a que doneu el vostre veredicte
clarament NO inculpatori cap a mi.

Però, per favor, rebobinem al dia dels fets, al matí, més o menys a un quart de nou, just abans de que l’Alba sortís per la porta de casa i just després que em fes un petó dolç als llavis i mentre un servidor, malalt com estava, hagués decidit que es quedava a casa, que no anava a treballar perquè, com es diu vulgarment en castellà, iba patas abajo o també iba como los mirlos. És a dir, clar i català, escagarrinat al 100%

Continuarà...


NOTA: Que el títol contingui la paraula primer, no vol dir que, forçosament, n’hi hagi d’haver un segon. Però, bé, tampoc ho descartéssiu pas...

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja hi tornem a ser amb les entregues? Però si no ens calen, el culpable està molt clar.

Primerament, a mi no m'han fet mai aquesta frase, així que ja no anem bé. Jo no hi posaria ceba, que la ceba bullida és fatal, però en cas de posar-n'hi... a qui se li acudeix posar-la amb pell? Per més atenuants que expliquis, si la mà que va deixar caure la ceba amb pell va ser la teva, el veredicte és clar: CULPABLE.

Assumpta ha dit...

De veritat vas posar una ceba a bullir sense pelar gens ni mica?? JORDI, et superes cada dia! :-))

ALBA, filla meva, tens molta feina a fer encara... ja veig que li costa, eh? hehehehe :-DD

Jo també donaré un veredicte clar de CULPABLE!!

I ara plego que se'm retarden els clauers... Mira que fer posts a aquestes hores tu també! :-P

Lluïsa ha dit...

Sempre pots al·legar, posant cara d'innocència, que de tota la vida s'ha dit que a la pela és on hi ha més vitamines. Dubto que t'ho acceptin, però...

Josep ha dit...

Hi ha premi?

Elfreelang ha dit...

mentre no facis truites amb els ous amb closca i tot directament a la paella....ai

Anònim ha dit...


Que la teva mara no et va ensenyar, que avanç de posar la ceba dins de l'aigua per fer arròs s'ha de pelar?

Ai, ai..... la teva mare

Mama

Garbí24 ha dit...

pelar-la abans del seu ús......home com sempre, i xarbotar abans de de fer-la servir també.....es que us ho han de dir tot.
Jo diria que culpalpable......que així aprofites

Jordi ha dit...

Així no queda tant llarg XeXu, i no us matxaco tant a llegir!

No pots dir que el culpable està clar fins assistir als legats finals! Sinó encara em veuré en el deure de fer-te fora abans d'hora!


Doncs, tristament, sí Assumpta. Pensa, però, que estava malaltó. No serveix d'atenuant?


Umm... és veritat Lluïsa, això sempre s'ha dit. I sempre he sentit que les fulles més verdes dels enciams són les que porten més vitamines perquè són les que els hi dona el sol. Serà veritat?


De moment, només de moment, Josep, sembla que el departament de premis de la Banyera no s'estirarà gaire pel tema de retallades i crisis vàries...


A aquest nivellàs Elfreelang, encara no he arribat, però espera!


Doncs sí, Mama, però jo vaig pensar que com m'ho havia deixat tot allà sobre preparat, la ceba ja estava a punt per llençar a l'olla!


Si es que al fial joan gasull, sempre s'ha de pensar en el de sempre. Ja m'hi fixaré més!

El porquet ha dit...

Mai dels remais! Ara, aquesta setmana passada mateix em va caure una gran bronca per posar a bullir uns carabassons sense tallar-los prèviament... no sé si es pot equiparar al teu conflicte!