dimecres, 17 d’octubre del 2012

El somni d'un que es viu i escriu (segona i última part): el discurs.

... continuació del post del dimarts 16 d'octubre de 2012.

Ejem ejem

(escuramenta de gola)

Toc toc toc

(cops de dit índex al micro)

1, 2, 1, 2, provant, provant... Sí, sí, va, va

(pausa i respirada profunda)

Bones tardes amics meus tots!

Quan un rep aquest tipus de reconeixement en forma de premi C@ts al bloc més divertit del 2012, té una sensació de gratitud immensa. De fet ara, si miro cap enrere veig que he recorregut un llarg camí. Un camí dur, feixuc, ple d’entrebancs i de rivals durs. Però el que queda de camí, ho sé, tampoc serà fàcil. És per això que la Banyera necessita tenir eines d’estat propi...

Apuntador: Crec que t’estàs desviant una mica del tema.

Bé, com no deia, per arribar a l’èxit hem hagut de recórrer un camí ple de 839 posts (sense contar aquest) divertit, amè, distret, sorprenent, de vegades paranoic, però sempre, sempre, un camí amb humor (o això s’ha intentat) .

Per acabar, també dir-vos que tot això no tindria sentit sense tots vosaltres, sense que dia rere dia i post rere post hi hagi algú disposat a perdre el seu preuat temps per llegir les tonteries que escrius per tal d’intentar començar/continuar/acabar el dia amb, s’intenta, un somriure als llavis. De vegades més, de vegades menys, però paraula que sempre intento escriure en clau d’humor, cosa que, creieu-me, és complicat.

Per acabar també m’agradaria donar les gràcies a la Moreneta, la verge de Lourdes i el senyor Davis del joc del Segle al que tants ciris els hi he posat. Una citació també especial a la Núria Feliu i el senyor Bachs, els meus mestres. Gràcies també a l’Alba per animar-me a continuar en els moments difícils i per animar-me a escriure quan la teva creativitat està pel terra. Gràcies, com no, a tots els que us heu equivocat i m’heu votat. Gràcies infinites, eternes i sinceres. Gràcies gracioses, sobretot per tots vosaltres!

Per acabar finalment...

Apuntador: Acabes ja o no?

Per acabar finalment felicitar als contrincants que segurament són millors que jo. Vaja, que no en tinc cap dubte. I donar l’enhorabona a tots els premiats i no premiats, als premis C@ts per muntar tota aquesta parafernàlia que ens fa tant contents a tots , i a la catosfera en ple per fer de la llengua catalana una de les millors llengües vives que es fan i es desfan.

I per acabar...

Apuntador: T’estàs passant...

... un vídeo resum del meu estat d’ànim ara mateix:


Així que procedim a la penjada oficial del premi a la barra lateral del bloc.

Moltes gràcies a tots i ja podeu passar a la sala del costat on trobareu un petit aperitiu que hem organitzat:




10 comentaris:

Anònim ha dit...

Jordi,

No deixis d'escriure en el teu blog, no siguis tant tardà i alegrans amb les teves coses.

Un petó molt gran,

Mama

Sergi ha dit...

Fes-li cas a ta mare, que no la truques ni la visites ni res, i a sobre no li escrius posts. I si no li escrius a ells, imagina't a nosaltres! Felicitats pel reconeixement, ja ho diuen que fer riure és molt difícil, i serà que tu ho aconsegueixes. O potser serà pel pica pica...?

fanal blau ha dit...

Volem continuar rient!
Felicitats pel C@ts, Jordi!

sa lluna ha dit...

umm...quina pinta té aquest aperitiu! no em diguis que l´has preparat tu?? sigui com sigui, m´ha obert primer els ulls i després la boca, gràcies mil i una són les que tu tens per fer-nos riure i poder anar al llit(com jo ara) més contenta.

Aferradeta i felicitats!

Garbí24 ha dit...

posa més olives...no siguis tant ràcano que el premi s'ho val....Felicitats altre vegada

Assumpta ha dit...

Nyam, nyam, nyam!! Montaditos!! Què bons!!... Ametlles torrades, m'encanten... què és allò tan monu? mandonguilletes? passa cap aquí... Ostres, està tot deliciós...

Ah, per cert... FELICITATS!! :-DDDD

Anònim ha dit...

d'ara en endavant m'hi hauré de fixar més a veure com es fa això de fer un bloc divertit

Jordi ha dit...

Moltes gràcies Mama! Ja saps que si el temps m'ho permet ho faig sempre que puc!

Tu com saps tant de la meva vida privada XeXu?? Ara estic una mica jinyat... :-) Moltes gràcies!!

Ostres fanal blau, quines paraules més maques! Moltes gràcies!

L'aperitiu sa lluna, l'he agafat prestat del senyor google! Moltes gràcies! Aferradetes!!

No et diré doncs joan gasull que les olives són marca Eroski, perquè l'economia està mooolt fotuda. Però què me'n dius de les cloïses??

Entre tu i jo, semblen mandonguilles Assumpta! :-) Moltes gràcies per les teves felicitats i ja saps que per tu també, que t'ho mereixes!

Doncs no t'ho miris gaire pons007, que tu tens molta traça en fer riure a la gent! De tots maneres no t'ho explicaré gaire perquè, com deia aquell "al enemigo ni agua"... que sinó l'any vinent em birlaràs el premi!! :-)

Gemma Sara ha dit...

Espero no arribar tard per les felicitacions, felicitats!!!

Elfreelang ha dit...

ENHORABONA! LAMENTO QUE JA NO QUEDA RES PER PICAR.....