divendres, 30 d’octubre del 2009

“El último Don”.

Només una paraula per definir-lo: genial! Crec que ho deixaria aquí. Per què revelar més coses i no mantenir el misteri? Només sabent-ne l’autor, Mario Puzo, el tema no podria ser altre que la màfia. La mítica màfia italiana, aquesta vegada instal·lada a EEUU. Però no per això deixa de ser menys màfia. L’aparició de personatges, la història que munta amb i entre ells, les caracteritzacions, els flashbacks, tot, absolutament tot tant ben entrellaçat converteix aquesta novel·la en una gran, molt gran novel·la.

D’aquest autor m’he llegir “El Padrino” i “Ormetà”, genials totes dues. Del mateix estil i amb finals totalment increïbles. Vaig acabar amb les mateixes sensacions després de llegir la darrera pàgina. Aquest home en sap molt d’escriure!

9 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'agrada el nom que has posat a la teva etiqueta de comentar llibres: "Els bons llibres passa'ls" perquè llegir-te quan en recomanes un dóna ben bé una sensació de complicitat de quan et parla una persona que et coneix bé i et diu "ostres, llegeix aquest que t'agradarà" ;-)

En tinc moooooolts a la cua!! però jo vaig mirant les recomanacions catosfèriques ;-)

Albert ha dit...

No pares de llegir, eh?

Suposo que començaria pel del Padrino, ja que les pel·lícules són bones.

Adéu!

kweilan ha dit...

Un gran autor.

Uri ha dit...

Ja me'l deixaràs, gràcies.

Jordi ha dit...

Assumpta: això, això, són recomanacions, no són de lectura obligatória! jejeje

Albert: si no llegeixes el llibre i has vist la pel·lícula, no tens perdó!

Kweilan: i tant!

Uri: No és meu. És de l'R.

Anònim ha dit...

A mi em costa llegir i més llibres que aporten tantes coses diferents a les que visc, però si tu ho dius et faré cas eh :)

gemma ha dit...

ohhh, és de l'"R".
ostres! per a ell segur que és com una mena de manual d'autoajuda, oi?
que gran que és l'"R"
jo també en vui un (de "R")!!!

ddriver ha dit...

el buscarem

Jordi ha dit...

Cesc: suposo que si això del llegir no et va molt, potser aquest no és el teu llibre... Però bé, si algun dia t'hi decideixes, ja em diràs!

Gemma: sí, sí, gran, és gran. Molt gran! Enorme! Ja t'ho explicaré... ;-)
Et passo el telèfon i li demanes!

ddriver: ben fet!