dijous, 23 d’agost del 2007

L'experiència del camí de Santiago

Ja sóc aquí!! Després d’onze dies per terres espanyoles fent un trosset del camí de Santiago (des de Lleó a Santiago de Compostel·la) torno a trepitjar terra català. Déu n’hi do quines peripècies que he viscut. Hem patit, hem descansat, hem rigut, ens hem enfadat, hem conegut gent, hem passat fred (molt fred sobretot quan començàvem a caminar), hem passat calor (no molta, tot sigui dit), ens ha plogut i fet boira, ens han sortit butllofes, hem conviscut amb molta porqueria (sobretot als albergs), ... en fi, que si agafem totes aquestes peces i les unim, tenim el còctel bastant explosiu de tot el que he viscut aquest dies.

La meva intenció no és explicar com van ser les etapes ni per on vem anar passant, ja que hi ha un gran nombre de pàgines web que ho fan, i molt bé, tot sigui dit, sinó que vull que intenti ser un recull d’experiències, converses amb la gent que vaig conèixer, pensaments, situacions i un recull de frases que he anat recopilant a la meva petita llibreta (o full de ruta, como jo l’anomeno). En aquesta petita bíblia del viatge he intentat anar anotant tot allò que m’ha semblat digne d’ésser recordat per tal d’oferir-vos un resum (en alguns casos exhaustiu) a posteriori. Espero no avorrir-vos molt i "Buen camino" com els hi diuen als peregrins!!