dimecres, 19 de març del 2008

Confirmacions.

Avui quan he mirat el correu electrònic abans de posar-me a treballar he comprovat que havia rebut un parell confirmacions via mail.

La primera era del Clube Montanha Funchal, els organitzadors de la Madeira Island Ultra Trail. M’han confirmat que ja han rebut la meva inscripció. Amb la il·lusió que ahir portava a sobre, aquest mail tant poc expressiu m’ha baixat una mica la moral. No coneixo molt als portuguesos, però si em baso amb els dos exemples més propers que tinc futbolísticament parlant (Mourinho i Deco) veig que ja deu ser normal, ja que gairebé no els he vist riure mai, no contagien molta alegria ni desprenen felicitat per tots els poros de la pell. Bé, aquest mail deia així:

Inscription received.
Please visit event website once in a while to check for new information.
Regards.
Sidónio Freitas


Home!! Una miqueta d’alegria, per favor, que a Madeira no s’hi pot anar cada dia.

La segona confirmació que he rebut ha estat la de la gent que ens lloga l’apartament a Chamonix. L’altre dia vaig fer-los una transferència com a paga i senyal de la reserva i em confirmen que ja l’han rebuda.

Les dos Ultra Trails van agafant forma i prenent cos mica en mica...

2 comentaris:

karli ha dit...

Carai quin parell d'objectius mes guapos que t'esperan, ara que ja et pots entrenar be ja que son dos ossos ben durs!!!
Simpatia els portugessos...t'has deixat l'estimat F d P Figo, l'alegria de la huerta!!!!
Per cert estic pensant en crear algun simbol o alguna caracteristica exclusiva per declarar el meu blog pro-Mourinho, no se la seva foto en petit i possar-la a un costat de la capçalera del blog, es per fer força telepatica a veure si hi ha sort i el fitxem, ja anire informant...

Jordi ha dit...

Sí, s'ha d'entrenar dur i posar força quilòmetres a les cames per tal d'afrontar aquests dos reptes amb garanties.

Fixa't si el tenia oblidat al GRAN TRAÏDOR que ni me'n recordava d'ell!! Eh!! Jo vaig ser al Camp Nou el dia que va venir per primera vegada.

Vinga, compta amb mi per lo del Mourinho. Ja m'hi pots apuntar com a primer soci d'honor!! Ja fa temps que ho vaig predicant això, però crec que no farem realitat aquest somni!!