dijous, 6 de novembre del 2008

La teoria de l’escollit.

Avui he estat francament brillant. Sé que queda malament que un s’ho digui a si mateix, però ja veureu que quan us expliqui em donareu la raó (sobretot els anti-Alonsistes). He anat desgranant aquesta teoria mica en mica, mentre anava encaixant les peces del trencaclosques que em facilitaven els meus companys de feina. Agafava una mica d’aquí, una mica d’allà. És per això que ara la vull compartir amb tots vosaltres. Ves a saber, potser he arribat al quid de la qüestió i he descobert un dels enigmes més grans de la història de la humanitat i he trobat un per què d’una cosa que ningú s’explica. Tot gira en torn de la fórmula 1 i de la proclamació d’en Hamilton com a campió del món gràcies a que va aconseguir passar a l’últim revolt a un tal Timo Glock.

Diré que la fórmula 1 a mi gairebé ni em va ni em ve. No la considero un esport, perquè en el moment que un home depèn d’una màquina que es mou per ella mateixa per aconseguir un objectiu, perd tot el mèrit de poder-se penjar l’etiqueta d’esport. Tot ha vingut donat perquè aquests dies (bé, i ja des de la temporada passada), com estic rodejat d’Alonsistes de pro i jo sóc un anti-Alonso confés, en tot moment m’han bombardejat amb inputs i missatges victimistes i ploraners de que el Hamilton ha guanyat perquè aquest tal Timo Glock es va apartar, i que si ja està bé que Hamilton rebi tants favors especials per part de la FIA (Federació Internacional d’Automobilisme), que si sempre estem igual, que l’Alonso no va guanyar l’any passat el campionat perquè des del seu propi equip li van fer la guitza...

Ha arribat un moment, companys, en que se m’ha il·luminat el cervell (el poc que tinc) i ho he vist tot clar. He vist la llum. La veritat. La teoria de l’escollit s’ha forjat a la meva ment de forma clarivident. M’explico. És molt senzill: Hamilton és l’escollit. És a dir, com a les pel·lícules, des del moment en que va néixer del ventre de la seva mare, van veure que tenia una marca en alguna part del seu cos que el feia valedor d’ostentar aquest títol. Amics i amigues, només ha nascut amb una única missió: regnar i ser el campió per excel·lència de la fórmula 1. El més gran entre els grans. El rei de reis. És l’enviat de les estrelles. Ell és l’únic. Ell és l’escollit. És per això que hi ha aquesta mena de complot des de fa un parell d’anys perquè es proclami campió del món (segons els pro-Alonsistes), al preu que sigui. És allò de que el fi justifica els mitjans.

Una altre cosa que m’ha fet veure la llum i que confirma de ple la meva teoria ha estat llegir una notícia el titular de la qual diu així: “Gana 158.000 euros por apostar por Hamilton hace 10 años”. Hòstia, només m’ha faltat llegir això per donar per vàlida al 100% la meva teoria. Ja hi havia algú que fa deu anys sabia que aquest pilot es proclamaria campió del món. I si aconseguíssim saber qui és aquest tal algú i li preguntéssim com ho sabia, ens diria: “La marca de naixement ja ho deia. És l’escollit”.

I pensant, pensant, tanta FIA, tanta FIA, he arribat a la conclusió que igual no és la FIA que és la CIA que està posada en tot aquest merder de ca l’ample. I llavors ja tenim tot el tinglado muntat i tots els elements per una pel·lícula de les més taquilleres de Hollywood: l’escollit, el complot, els que volen matar a l’escollit (pro-Alonsistes) i la suposada policia.

I què pinta amb tot això el nostre “estimat” màrtir Alonso? Doncs no en tinc ni idea, però potser seria el visionari, perquè l’any passat ja avisava a la gent que hi havia un complot en contra seva dintre del seu mateix equip perquè fos l’home de color qui guanyés el mundial i no ell. Només sé que es dedica a plorar i plorar i a veure una mà negre dintre de la FIA. De fet, si us he de ser sincer, l’única mà negre que veig, o millor dit, les úniques mans negres que veig són les d’en Hamilton, que les utilitzar per subjectar el volant. I bé, de trobar-se Sant Alonso amb que podia ser el rei de la fórmula 1 per anys i panys a trobar-se que no l’ha volgut cap escuderia puntera per donar més grandesa al seu regnat automobilístic i a que ha aparegut la figura de l’Escollit (permeteu-me que posi aquest nom ja amb majúscules), doncs l’home ha entrat en una depressió de cavall.

Potser és pura ficció, no us ho nego. Però... i si fos veritat?

5 comentaris:

segonpal ha dit...

Tens raó, és l'Escollit com també ho és l'Obama...i la Halle Berry!

Jordi ha dit...

Veig que hi ha algú que em comprèn, perquè els pro-Alonsistes no hi acaben d'estar d'acord. No sé per què serà... ;-)

Fran ha dit...

Però encara no sabeu que el Hamilton i l'Obama són el mateix tio??? Es diu Obamilton, per curiositat, mireu ara fotos de l'un i de l'altre al cercador de fotos del google...
A mi no m'enganya més... pot ser l'Alonso tingui raó... està tramant algo...

Jordi ha dit...

Jo ja ho dic això!! També tinc aquesta teoria!! Són com gotes d'aigua! Mira, a les estones d'oci...

Jordi ha dit...

Jo ja ho dic això!! També tinc aquesta teoria!! Són com gotes d'aigua! Mira, a les estones d'oci...