dimecres, 21 de novembre del 2007

Ho haveu vist això?

Doncs sí companys, ja tinc un nou ídol. Crec que hi ha un abans i després d’aquestes imatges. No sé què tenen que ara qualsevol cosa que em passa que no m’agrada deixo anar un: “Ho haveu vist no això? Ho haveu vist? La mare que els va parir!!”. Instal·lat ja entre els grans a la meva hemeroteca, al costat de gent com Camilo Sesto amb l’ ”¿Hola que taaaaal? ¿Cómo te vaaaaa?”; la Shole i el nen de l’encenedor; el "Peregrí, Peregrí, d’on sóc o d’on vinc?"; o el mateix “¿qué pasa neng?”. Però bé, deliu-vos, abans de continuar llegint:

http://www.youtube.com/watch?v=UavdzWrIfZc

Com se us ha quedat el cos? Impressionant, no? No em canso mai de veure'l. L’estat de nervis del pobre home és digne d’admirar. Quan veus les imatges et fa patir i tot. Sí, companys, jo pateixo quan el veig cridar d’aquella manera enrabiat tot ell i a punt d’un atac de cor inminent. Sembla que el mateix dimoni s’hagi apoderat de la seva persona. Fixeu-vos-hi que hi ha un moment, quan deixa anar el “la mare que els va parir!!” que tanca els ulls i tot perquè el crit de ràbia continguda encara surti més fort de la seva gola. Inclòs m’aventuraria a dir que, malgrat que no se li veuen, els punys els ha de tenir tancats i ben vermells de la pressió exercida. I què me’n dieu del gest en aquest mateix moment de la tercera frase, de tirar el cos cap endavant com per agafar més embranzida i que la veu agafi un to encara més alt?

Analitzant les imatges imagino que el fet en qüestió ha de succeir, evidentment al Camp Nou, en un partit de màxima rivalitat amb el Reial Madrid. Una expulsió injusta, un penal no xiulat, un gol en fora de joc de l’equip blanc... és el desencadenant. Resultat? Doncs l’estat d’exaltació al que arriba aquest seguidor (segurament soci) del Barça. Si es que als culés en aquets partits ens toca molt la fibra aquest tipus d’injustícies...

Però bé, ara us demano que torneu a mirar aquest vídeo, però sense so. Què tal? Com ha anat la prova? No impressiona encara més? Jo no sé a vosaltres, però a mi em posa les piles i m’entra una mala llet...