divendres, 3 d’abril del 2009

IKEA exprés.

Avui visita exprés a l’IKEA. Feia ja unes quantes setmanes que no em veien el pèl, però crec que no m’han trobat a faltar, perquè cap treballador d’allà m’ha dit res. Això d’exprés ve perquè a tres quarts de vuit de la nit, després de veure Slumdog Millionaire (molt recomable i, diré de pas, que no m'he adormit), ens hem mirat i hem dit, compassada i coordinadament: anem a l’IKEA? Anem a l’IKEA. Així es fan les coses. Plis plas. I en un obrir i tancar d’ulls, érem a l’ascensor, érem al pàrking, érem al cotxe, érem a la rampa de sortida, érem al carrer, érem a la Gran Via, érem al pàrking de l’IKEA i érem a la botiga pròpiament dita.

Objectiu de la visita:
Cortines.

Resultat de la visita (detallat):
- 1 x ZITA RAND DELAN.
- 4 x MARIT CORREM 35.
- 1 x CHARM CORTAMANZ.
- 1 x DOLD AZUCARERO.
- 1 x CHARM CORTAHUEV.
- 1 x IDEALISK SACACO.
- 1 x HALOGEN BOMB TU
- 1 x SPARSAM BOMB B.
- 1 x JUNCUS SPIRALIS.
- 1 x ARRAK MACETERO.
- 1 x Paper Bag.

Ni rastre de les cortines...

Aquesta, benvolguts companys, és la grandesa d’IKEA. Entres per la porta amb un objectiu i, per art de màgia, sense adonar-te’n, surts per la mateixa porta per la que has entrat amb una bossa plena de coses que no tenen res a veure amb el teu objectiu inicial. Què gran! Com m’agrada! Aquesta vegada, però, he trobat a faltar els frankfurts (dosis de plàstic pur). Anàvem justos de temps i no sabíem a quina hora tancaven, ho hem deixat córrer. Pobres, segur que tenien ganes de plegar, i s’ha de ser considerat. Queda pendent, però el concurs de qui és capaç de menjar-ne més. Qui vulgui apuntar-s’hi, ja sap. Queden obertes les inscripcions!

27 comentaris:

Assumpta ha dit...

Jordi, home (jejeje) podries posar la traducció d'algunes de les coses?

Què és un "Juncus Spiralis"?
I un "Idealisk Sacaco".?
Un "Sparsam Bomb B."?
I el "Zita Rand Delan."?
Ah i vols dir que de "Marit Correm 35." en calien quatre???

I ara una confessió...

No he estat mai a IKEA. De veritat.

Sí que he menjat frankfurts.. però m'agraden més les hamburgueses jeje

Els del PiT ha dit...

Doncs pinta prou bé aquest restaurant Jordi...
Jo hagués triat:
Beure: Una bona ampolla d'Arrak Macetero Negre, amb molt de cos.
Juncus spiralis de primer plat (la pasta m'agrada molt)
De segon un bon plat de zita rand amb charm cortahuev. (tot i que faci por...)
De postres bombons sparsam amb dold ensucrat (digue'm idealisk...)
M'eixugaria els morros amb un paper bag i fotria el camp abans no vingués el marit de la mestressa i li preguntés al nano: correm?

PS: Encara no he entès per què volies cortines...
Bona nit maco! :D

Jordi ha dit...

Assumpta: ni jo sé que coi és això que dius. Ja li ho preguntaré a l'Alba...

Avi Gres: ara m'ha emocionat amb tota la construcció aquesta que ha fet amb tots els noms dels productes adquirits de manera exprés. És un crack! Me'n vaig a seguir plorant al lavabo...

Assumpta ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJAJJAA
JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Aiiiii... que no puc parar de riure!!!

Aviiiiiii, si us plaaaau!!!

Entre el CLATELLORROT... i el SIPIAJO de l'altre dia...

Em morooooooooooooooooooooo

Plorem, Jordi, plorem de riure, que és molt sa :-)))

Ferran Porta ha dit...

Bones. Vinc de casa l'Assumpta...
Sobre Slumdog..., efectivament, una gran pel·lícula. I sobre Ikea (Assumpta, de debò que mai, MAI no hi has entrat?), com a mínim té l'avantatge que té moltes coses a molt bon preu; imagina't si això mateix et passés al Vinçon del Pg. de Gràcia, on un cactus de plàstic val més que 1 Zita rand, 1 dold, 1 idealisk, 1 sparsam i 1 arrak junts! :-)

Bon cap de setmana.

Assumpta ha dit...

Ferraaaaaaaaan jejeje ;-))

De debó que no hi he entrat mai, paraula de culé :-)))

El "problema" és que no tinc cotxe (ni jo, ni el meu marit, ni en tenia el meu pare, ni la meva mare, ni ma germana...) i, clar... a Ikea no s'hi va de passeig, que no està a la Plaça Catalunya, com El Corte Inglés :-))

(El meu germà té cotxe, és el "raru" de la família)

Jordi ha dit...

Ferran: Benvingut al blog!! Quanta raó tens i què sàbies són les teves paraules! Vinçon és un IKEA que multiplica x 5 els preus. O IKEA és un Vinçon per gent humil, diguem-ho així... jejeje El que m'agrada del Vinçon són els aparadors que tenen muntants. Són molt... ummm... diferents!

Assumpta: ara mateix, t'agafo el relleu i em poso jo a plorar... de riure... vull dir!! Amb el mocador a la mà dreta i nant-li'n (Alex, això va dedicat) mocant!
No pateixis, muntarem una caravana culé (com la de Basilea) amb autocars, motos i també podem provar de muntar alguna marxa com les que faig jo a peu (estil peregrinació) per anar-hi tots plegats i en grup i demostrar aquestar fervor Ikeistica que tots portem a dintre. Això s'ha de solucionar.
Proposo com a lloc de quedada del cor de l'anginesca, el bar de l'IKEA!!

Sergi ha dit...

No oblidis mencionar que, en la majoria dels casos, surts amb una bossa plena (que no inclou el que volies) i després de 6 hores! Per això, si vas aconseguir fer-ho ràpid, ets un súper heroi. És clar que és una bona estratègia això d'anar-hi tard perquè hi hagi una hora límit per marxar, m'ho apunto.

Els del PiT ha dit...

Això em passa per no dur l'avi lligat a passejar pels blogs dels amics... :-(
Vaig ara mateix a explicar-li què és l'Ikea i aprofitaré per buscar al google aquesta botiga de pells que dieu que hi ha al passeig de gràcia...
Ja podria haver posat un enllaç, que és dissabte avui i fa mandra bellugar-se!

(Per què voldrà en Ferran pells? Encara que estigui a Berlin, l'estiu és estiu...)

Anònim ha dit...

Jeje m'agrada la gent com tu, perquè aquesta mania de l'ikea... i què fa l'expréss? :)

Jordi ha dit...

XeXu: l'estratègia també tenia el valor afegit de saltar-te la part de dalt (exposició de mobles) i baixar directament a la part de umm... no sé com dir-li... part no-mobles?

Sergi: L'avi ja ha fet de les seves. Eh!! De pells res, Vinçon, IKEA pels pijos, en poques paraules!!

Cesc: mania... bé, sempre dic que quan Barcelona no sap què fer va a l'IKEA. I mira, és ben cert!!

Sílvia ha dit...

Hola Jordi!
Això d´anar a IKEA sembla una necessitat, com moltes altres! Consumir, consumir, consumir...
Però si estem en temps de crisi :(
Salutacions. Tots a ajudar al Barça!
Sílvia

Jordi ha dit...

Silvia: crisi sí, però l'IKEA bé val una passejada.
IKEA, no patrocinador del Barça!!

bajoqueta ha dit...

Ai que porto uns quants post sense contestar, és que la cuina me té molt liada :)
A mi m'encanta evidentment IKEA per lo munt de trastos que hi ha, jo m'ho quedaria tot :)

Assumpta, xiqueta que mal barcelonina que mal que mal. Mira que no haver anat mai a l'IKEA!! QUÈ FUERTE. Molt pijtor no haver anat al camp de Barça clar... t'haurem de ratpar un dia i portar-te als dos llocs. Encara que jo mentre tu estàs al futbol me n'aniria al teatre millor :)

Jordi ha dit...

Això de l'Assumpta, Bajoqueta, que sàpigues que està en vies de solució. La resposta al següent post que publicaré per la nit.

Bona cuinaaaaa!!!

Assumpta ha dit...

Com que jo no he anat MAI al camp del Barça?

Al camp del Barça hi vaig anar la primera vegada de la meva vida amb el meu pare i, des de llavors, hi he anat moltes vegades... no tantes com voldria, perquè és molt car i la meva economia no m'ho permet...(d'adolescent fins i tot em vaig colar una vegada amb mon germà)
Em vaig casar el 22 de setembre de 1990 i, abans de marxar de viatge de noces (a Paris) el 23 de setembre, el meu estimat marit i jo vàrem anar juntets a veure un partit del Barça :-)) i... oh! casualitats! Era un BARÇA-VALLADOLID... i va guanyar el Barça!!!
Fins i tot, una vegada, a ma germana, el regal del seu sant que li varem fer va ser convidar-la a veure el Barça...

Però no... no he anat mai a IKEA... :-(( no pensava que fos tan estrany...

Assumpta ha dit...

Jordi... estavem escrivint al mateix temps :-)

bajoqueta ha dit...

Osti pensava que no havies anat mai... jajaja. Ja saps... les neurones... que des del dilluns que he començat a perdre'n més ràpid del que voldria :)

Assumpta ha dit...

De veritat creies que jo no havia estat mai al camp del Barça?

Però si aquest estiu vaig dedicar un article al meu blog parlant del Gamper (que hi vaig anar, ma germana i Josep Ll. es van posar d'acord i em va fer molta ilu)
Val, des de llavors no hi he tornat... però vaig poder sentir en Pep dient allò de "persistirem fins al final"... i em vaig comprar la bufanda d'aquest any, que és molt xula :-))

bajoqueta ha dit...

Perdó perdó no tinc perdó :)

A l'estiu? uff uff jo te llegia llavors? ejem no sé... potser si jajaja. És que ja saps que jo quan veig la paraula futbol o los colors del Barça, no sé llegir :P

Jordi, ho sento... que això sembla un xat... no ho faré més ho prometo :)

bajoqueta ha dit...

Jordi, un altre cop perdó... ejem... l'última l'última, ho prometo!

Assumpta ara estava mirant lo post este que deies del Gamper a mi no me sona de res! A més amb lo poster aquell quasi me dóna un yuyu jajaja.

He estat mirant i crec que al primer post que te vaig deixar un missatge va ser a este:
http://blogdeassumpta.blogspot.com/2008/09/trossets-de-reus.html

Però abans no podia haver-te llegit perquè no coneixia lo teu blog, i si just vaig entrar lo dia del futbol, segur que vaig pensar: "uff, una fanàtica del Barça, bajoqueta fuig fuig". jajajaja

Jordi ha dit...

Assumpta i Bajoqueta, us crido a l'ordre!! jejeje
Bajoqueta, no et preocupis i no demanis perdó, faltaria més!! L'apartat dels comentaris està per això.

bajoqueta ha dit...

A la orden :) Ja veus que m'he portat bé jeje.

Per cert, a quin IKEA vas? Al d'Hospitalet o al de Badalona?

Alba ha dit...

Això es la màgia de les coses imprevistes. La veritat es que sempre passen coses d'aquesta mena. L'elecció de la pel·lícula super correcta es molt bona i crec que els 8 oscars guanyats se'ls mereixen.
Salutacions

Toni ha dit...

coi coi coi!! ara que hi penso!! fa temps que no fem una excursioneta per l'IKEA!!

Quan tinguem una tardeta lliure nem a fer un reportatge fotogràfic!!

I per cert!! quines coses mes rares has comprat!! Que collons és un CHARM CORTAHUEV??? Un model de metralleta rusa o un "Chisme Cortahuevos"??

Luigi ha dit...

Jo crec que l'IKEA el visiten nombrosos grups de filòlegs, doncs és una mina. La resta són gent contractada per la botiga per fer ambientillu i de tant en tant cau algú al parany, jejeje

Jordi ha dit...

Bajoqueta: Hospitalet, sens dubte. Millor per tot, per aparcar, per localització, perquè para més aprop de casa.

Toni: Fet, perquè he d'anar a descanviar una bombeta... O millor dit, una HALOGEN BOMB TU.
No en tinc ni idea... Pregunta-li a l'Alba!!

Luigi: jajajaj Són extres, vols dir?? Ja m'estranyava que tanta gent... Bona teoria!!