divendres, 11 de desembre del 2009

Guardiola, president!

... de la Generalitat, vull dir! Bé, i del Barça també, si vol! I del Palau de la Música, i d’Endesa, ... Com a càrrec vitalici. Bé, podria ser president de tot, si li donés la gana. Amb aquest saber estar, aquesta elegància, aquest fair play, ... Ara sembla que estigui enamorat d’en Guardiola. Doncs sí! Enamorat de la seva manera de fer. Tot un senyor, en poques paraules. Ah! I clar i català!

L’Assumpta em passava aquest link:

I la frase? Què me’n dieu de la frase? “És la nostra llengua. Som un país que tenim una llengua pròpia i, quan sortim, els que la parlem la fem servir. Res més”. A mi se’m posa la pell de gallina cada vegada que la llegeixo. Aquest home és un savi elegant dels que en queden pocs sobre la capa de la terra. Ara només em queda dir, com sempre que el Profeta parla, Amén!

Si fos president de la Generalitat, un altre gall cantaria!

13 comentaris:

Alba ha dit...

I qui no s'enamora de tanta elegància i saviesa?? Ho va dir amb tanta seguretat i naturalitat que qualsevol li contesta... Guardiola, t'estimem!!

Anònim ha dit...

Xiquet el podem arribar a estressar amb tanta responsabilitat, podem fer un clon d'ell, et sembla bé? :)

Clidice ha dit...

Si fins i tot els "d'allà" el troben impecable (malgrat que la premsa ara en vol fer xixines), la gent normal vull dir :)

Assumpta ha dit...

Jajajajaja he de dir que la notícia la vaig veure al blog de Sànset i Utnoa :-))

Visca el Molt Honorable President, Josep Guardiola i Sala!!

VISCA CATALUNYA!!
VISCA EL BARÇA!!

Garbí24 ha dit...

Osti aquest si que els faria pencar de valent, i qui no donés la talla...cedit o a la banqueta.
Per quant les eleccions?

Sergi ha dit...

Doncs mira, perquè encara és jove i ens ha de fer guanyar moltes copes d'Europa, però en un futur, no et diria jo que no el votés!

Anònim ha dit...

Xapo i un hurra per les paraules d'en Pep

És genial!

Jo ho vaig escoltar a Catalunya radio.

VISCA LA NOSTRE LLENGUA!

Mama Jordi

Albert ha dit...

Com dius, Guardiola podria ser president de qualsevol cosa i ho faria igual de bé que d'entrenador del Barça.

Ara començo a entendre perquè encara no vol renovar amb el Barça. Segur que està pensant en ajudar a moltes altres entitats.
Adéu!

Met ha dit...

Una resposta simple i brillant a una pregunta estúpida i carregda de mala llet.

La pregunta la va fer un periodista rus -amb el conflicte existent entre Ucarïna i Rússia- no és estrany que els periodistes ucraïnesos aplaudissin.

Jordi ha dit...

Alba: L'estimem i l'adorem! Que carai!

Cesc: sí, sí, signo!

Clidice: doncs això ho hem d'aprofitar!! Potser treuríem alguna cosa més!

Assumpta: Visca, visca!!

garbi24: no ho sé, podríem passar d'elles i nomenar-lo directament...

XeXu: jo, segur que el votaria!

Mama: visca! És el millor!

Albert: ostres, no fotem! O el Barça o la Generalitat! O les dues coses!

Met: la capacitat d'en Pep per sortir de situacions complicades és extraordinària!

neus ha dit...

Res, res... l'Assumpta presidenta!!! ella sí que en sap.

Assumpta ha dit...

No, no, em Pep president i tots nosaltres membres del Govern!! ;-))

Un Govern ben català i culé!! jajaja

Mariona ha dit...

Tenim el millor president de tots els temps ;-)

Em pregunto a quin partit polític acabarà... tinc 2 o 3 possibilitats...