divendres, 18 de desembre del 2009

“La Marató” de TV3.

Ja fa anys que desembre és sinònim de “La Marató” de TV3. I “La Marató” de TV3 és sinònim de generositat. I generositat és sinònim de Millet? Bé, és igual, això ja ho contestarem més endavant! O no... Total que si l’any passat vaig participar-hi de voluntari fent de cap de taula i recollint trucades, aquest any m’implico aportant els meus pulmons i les meves cames per la causa (bé, i la meva targeta de crèdit també). I vosaltres, benvolguts lectors, us estareu preguntant si el que faig és donar les cames o els pulmons a la ciència... No pas! He decidit apuntar-me a les vint-i-quatre hores d’atletisme que es celebraran el dia dinou i vint de desembre (la setmana següent de l’emissió del programa) a Barcelona, concretament a les pistes de Can Dragó. De les diferents modalitats en les que els organitzadors (www.corredors.cat) ens deixen participar, m’he decidit per la més bèstia: vint-i-quatre hores donant voltes a una pista d’atletisme (però cada dues hores canviem de sentit, eh! Per fer-ho més amè...). Bé, m’ho prenc com un repte... Una nova aventura. Una nova vivència personal.

L’aventura començarà demà dissabte dinou de desembre a les 12h i acabarà el diumenge vint a la mateixa hora. Aguantarem? Acabarem boixos? La nostra vida es convertirà en un continuat de voltes a l’illa de casa abans d’entrar al portal? No ho sé! La solució, el proper dia vint a les 12:01h.

P.D.: Servidor, el dissabte, de 17h a 19h anirà un momentet de res al lavabo d'algun bar... Ja avisaré que si trigo molt, no es preocupin...

17 comentaris:

Sergi ha dit...

Digues que sí, que els deixes dues hores d'avantatge! Mira el partit amb una cerveseta, olives i patates, i després torna per guanyar la cursa, amb l'alegria de sentir-te seguidor del millor equip del món.

24h són moltes, eh? Creus que podràs acabar? Jo em moriria de seguida.

kika ha dit...

i els que no mirin el partit faran els 24 hores sense baixar de la bici per res?
és molt fort no? em fan mal els cames i el cul! només de pensar-hi!

Clidice ha dit...

tunostàsbéxiquet! és per una bona causa, si, però donar voltes com un hàmster en una sínia! quina fe! :) apa, que et sigui lleu (uffff quines rampes!!!, ups, se m'ha escapat, no voldria desanimar XDDDD) ànims!

Jordi ha dit...

XeXu: Espero que quan torni de veure el futbol, pugui fer-ho amb un somriure als llavis sentint-me orgullós del millor equip que mai hagi existit!
Són moltes sí, però més en serien 48!

Kika: no es en bici, són corrents/caminant. Imagino que hi haurà de tot, gent que descansarà i gent que les farà seguides. Es tracta de veure quants quilómetres pots arribar a fer.

Clidice: gràcies! El següent repte, tancar-me en un terrari per saber què senten les serps... ;-)

Garbí24 ha dit...

Espero que no pateixis gaire al lavabo......tanta estona, almenys servirà per descansar.

gemma ha dit...

allà dalt de l'olivera, el toni diu a la gemma:
allà dalt de l'olivera, el toni diu a la gemma:
el jordi, corre que correrà! lantararà, ranpataplà!
hola, hola, eixiu, eixiu, que el jordi és solidari esportiu!
piu
piu

vinga ànims!
som-hi per la marató!

Jordi ha dit...

garbi24: i per regalar-me els ulls amb bon futbol... ai, vull dir, per descansar, sí, per descansar...

Gemma: creadora de poesies en plis-plas! Reverències com sempre! Gràcies! Plis-plas!

Anònim ha dit...

Jordi!!

Això sí que és un SR.REPTE per acabar bé l'any.

Sereu una bona colla.... així q ànims i esperem una divertida crònica.

Records

Dolo

Jordi ha dit...

Dolo, moltes gràcies!

pati di fusa ha dit...

ooooooooooooh, com m'ha agradat la nadala de la gemma! perquè era una nadala, no? és que jo l'he llegida cantant, pandereta en mà, tralarà.

jordi!!! molts ànims i molta força!!! una gran iniciativa, sí senyor! i no pateixis per la granja, que ja te la vigilarem, jiji... :P

Assumpta ha dit...

Ostres noi!!! :-))

El nostre Jordi de la Banyera no té límits!! :-))

Ja estic esperant el post en que ens ho expliquis ;-)

Jo et donaré suport caminant 24 minuts seguits!! Va!! :-))

Endavant, ànim i força!! :-)

Jordi ha dit...

Doncs Jordi, només dos coses: que el teu cos aguanti i sobretot els teus genolls i l'altre, la més important: Que la teva generositat s'encomani a tot aquell que visita el teu bloc.

Salut i força

Albert ha dit...

24????
No crec que jo les aguantés ni dormint, imagina't caminant...

Sí, vigila amb això de seguir donant voltes hores més tard d'haver acabat i agafa una ràdio per seguir el partit per Rac1 (o un bon lloc al bar, jeje).
Tot sigui per ser solidari.

Molt divertida la crònica del partit del Barça, com sempre. Volem el sextet!
Adéu!

Agnès Setrill. ha dit...

Ets molt eixerit! Tu i els demés., ja teniu mèrit!!!

Ànims!
Esterem amb tu! (mentalment), i després ja ens exlicaràs...Eh?

Agnès Setrill. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Ho he vist aquest migdia al telenotícies mentre dinava i realment admirable, i més tenint en compte el fred que fa.

neus ha dit...

Jordi! 6!!!!!!!!!!!!!! uf... ploro i tot!

ho va dir el Profeta el primer dia perSIStirem!

Visca el BARÇA!!!!!!!!!