dijous, 10 de desembre del 2009

A vuitens… com a primers de grup.

I ho hem hagut de suar fins al final, amb una remuntada. El gol al minut u dels del Dinamo (Valdés imagino que va saltar al terreny de joc amb gana, ja que se la va empassar) va fer que, poc a poc i bona lletra, anar picant pedra, anar creant ocasions, el Barça s’acabés enduent els tres punts per reafirmar encara més el liderat del grup. Un grup al que ara li diem adéu amb ganes. No el volem veure més! Caca! Com hem patit! No vull rivals russos ni en pintura, que aquestes alçades de temporada estan molt en forma. Si miro enrere i em situo abans de que l'àrbitre xiulés el començament del partit contra l'Inter al Camp Nou, allò sí que era a cara o creu. No les tenia totes, i ara penses que no era per tant, que fet i fet, el Barça és capaç de guanyar a qui se li posi per davant. Sí, és veritat, ho penso ara, però no abans.

Malgrat que l’empat, donat el resultat del partit Inter-Rubin Kazan, ja anava bé, aquest Barça ha acabat guanyant, encara que no fes falta, però ha acabat guanyant. Perquè el Profeta té programats els seus homes per una sola cosa: guanyar, faci o no faci falta. I aquests són els fonaments d’aquest gran equip: buscar sempre la victòria, i això és el que ens fa sentir orgullosos i saber que es pot perdre, però sortint a guanyar com ho fa aquest Barça, és difícil. I és que si surts a guanyar, amb mala sort empataràs, però si surts a empatar probablement perdis.

Ara a esperar rival. Com sempre dic, que ens toqui el més fluix possible, que els forts ja ens tocaran més endavant. Ens hem assegurat la primera plaça que és el que importava i seguim vius a les tres competicions (bé, quatre si comptem el Mundialet de clubs...).

Ah!! I quin golàs el d'en Messi! Mare de Déu senyor! Torna el crack, el de debò! El que desequilibra, el que marca, el que regateja, en definitiva, el millor del món!

10 comentaris:

Clidice ha dit...

oè oè oè ^^ saps que no vaig patir gens? només per les coces que rebien els nostres, que l'arbitre semblava pagat pel Florentino! :(

Garbí24 ha dit...

Falta molt.....però quant en Puyol aixequi la copa al Bernabeu, serà historic.

Alba ha dit...

Bueno, es va haver de patir una mica i es que Valdés porta un parell de partits no gaire fi (serà que el nen que ha tingut fa poquet no el deixa descansar a les nits). Esperem que poco a poco les coses s'acabin d'engrasar i perquè no viure un altre títol abans d'acabar el 2009.
Salutacions

Assumpta ha dit...

Saps que quan vaig veure en Valdés amb leotardos vaig saber que encaixaria un gol ridícul?

Jajajaja... si, de veritat!! I mira que jo sóc "Valdesista" a tope... però sempre dic el mateix. Igual com el millor davanter del món en un momento dado la pot enviar als núvols, doncs un porteràs fantàstic com en Valdés també la pot espifiar... i quan el vaig veure amb aquella pinta vaig dir "Home, Valdés, que així no fas pas por al rival"... Mira en Puyol... amb màniga curta!! :-)

Ah!! I em va encantar que el Barça no fes allò tan lleig de "com a tots dos ens va bé l'empat doncs..." no, no, el Barça d'en Pep (futur President de la Generalitat) sempre vol guanyar!! :-))

Eloy ha dit...

Jo vaig viure i veure el partit amb molta tranquil·litat. Ni em vaig posar nerviós amb el gol que es va empassar VV. Això ja no és ser culer. On són els patiments? Aquest any si!!?? Ara amb el profeta tot surt de pel·lícula.

EN NEGATIU
Llàstima de la lesió del Messi, que va rebre cops per tot arreu. Semblava el dia del Madrid.

EN POSITIU
Bé, així el Pedrinho podrà sortir a la semi del Mundialet i marcar un gol i tenir el rècord mundial de gols i competicions.

neus ha dit...

Pobret Messi, mira que va arribar a rebre!

Aquest Barça Jordi sempre surt a guanyar i té dues maneres de fer-ho, a lo màquina de futbol espaterrant total i a lo pesat, de ser pesat vull dir, insistent, carregós, emprenyador i anar-ho provant com sigui, però no abaixar mai els braços. Potser li costarà més que l'any passat fer un futbol preciosista, sobretot si el rival es dedica a minar els turmells contínuament, però creu-me que no perdran pas perquè s'hi repengin, no. Perdran, quan ho facin, perquè tindran un mal dia i el rival estarà prou inspirat, només per això. I no sé jo si el nostre Profeta els deixarà relaxar fins aquest punt. sinó fixa't amb el partit contra el Jerez, que vam guanyar però sense meravellar i va dir que no hi tornarien més. Té les coses molt clares aquest home.

Jo ahir estava molt tranquil·la. Bé, per estar-ho del tot necesitaria veure que Don Andrés s'inspira un xic més :P

ummm... últimament m'enrotllo com dues persianes, è?! perdona però és que m'emociono i ja ho veus, 'àsta' sembla que en sàpiga una mica.

Sergi ha dit...

Ho saps que ens tocarà el CSKA, oi? No ens pot faltar, farem que tots els soviètics ens tinguin mania. Però mira, 'haber elegido muerte', tu!

neus ha dit...

jajajajaja ai el riure és 'culpa' d'en Xexu!

Anònim ha dit...

No juguem com l'any passat, però juguem com un equip, raó per la que crec que el madrid no arribarà al bernabeu aquest, jo no sé si hi arribarem, jo gaudeixo veient com el meu Barça lluita, sua, no deixa de patir per poder tenir la victòria, remunta davant els mals moments, i és que poc a poc i humilment un es va fent :)

Jordi ha dit...

Clidice: no vas patir? Jo amb l'1-0 estava cagat, com el de l'APM!

garbi24: em sembla que plorarem tots plegats!!

Alba: ostres, no sabia això del nen, però podria ser una raó. El mundialet, segur que serà nostre!

Assumpta: Et deuria recordar al Bussi pare! jajaja. Està clar que la pot espifiar, és humà! El que importa és que l'espifiada no va comportar cap mena de problema.

Eloy: de tant en tant els culés, per saber que som culés, hem de patir! Estic amb tu! jejeje
Pedroooo marcarà al mundialet, no ho dubtis!

Elur: si el Profeta em diu que em tiri per un balcó, ho faig! En sap molt i té poder de masses!
Ara resulta que tots ahir estaveu tranquils! Caram, m'ho hauré de fer mirar...
Pot enrotllar-te com tres-centes persianes. Tens carta blanca!

XeXu: jajaja bé, però serà llavors en aquelles alçades de temporada que ells estaran en baixa forma! I sinó, ja ho dius, haber elegido muerte!

Cesc: equip és el que tenim, i grans jugadors... i una gran foto nova que veig que té el teu perfil! M'agrada!