diumenge, 13 de desembre del 2009

Sí, el penal no era penal (malgrat que hi ha agafada per la samarreta), però i el d’abans?

Al loro, culés de sobre la capa de la terra, no us deixeu embaucar! Si llegiu la premsa de Madrid sentireu Villaratos, penals inexistents, complots favorables al Barça, àrbitres amb consignes per fer que el Barça guanyi partit rere partit, etc, etc, etc. Bé, res que no hagueu sentit al llarg d’aquesta temporada i la passada. Però no us deixeu enganyar. Estic d’acord en que el penal al Xavi, que va suposar el primer i únic gol del partit, el que va donar els tres punts al Barça, el que va inclinar la balança cap al bàndol local, no ho és (malgrat que hi ha agafada per la samarreta). Ho reconec. Si ens el xiulessin en contra, m’enfadaria (malgrat que hi ha agafada per la samarreta). Ara, un penal dubtós per un de claríssim. Què me’n dieu del que li fan a l’Ibrahimovic minuts abans? D’aquell ningú en parla i és un penal com una casa de pagès. Què dic com una casa de pagès, com tres torres Mafre una sobre de l’altra. I algú ha dit alguna cosa? Ara no ens en recordem? Doncs un va per l’altre, què voleu que us digui! Les coses són així, d’aquesta manera. I a qui no li agradi, com diu el Jaume Creixell, que agafi una calavera i una pinta, i li faci la ratlla al mig.




Reconec, per molt que em pesi, que el Barça no va jugar bé. Potser us podria arribar a reconèixer, per molt que em pesi, que l’Espanyol va ser millor. Segurament us podria arribar a dir, per molt que em pesi, que va disposar d’oportunitats per guanyar el partit. Possiblement, si em pressionéssiu acceptaria, per molt que em pesi, que el resultat ha estat injust vist el que han fet els uns i els altres. Però el futbol és el futbol i guanya qui marca més gols. I aquesta vegada el derbi metropolità va ser pel Barça. I ara hi tornaria a afegir allò de la calavera, la pinta i la ratlla al mig.

A la segona part el partit es va escalfar molt, amb entrades lletges, esgarrifoses i innecessàries, però això ja ho té el futbol, i més si el que pita és un àrbitre que d’un partit bastant controlable i fàcil, deixa d’ensenyar targetes i passa d’impartir justícia fent que es compliqui la cosa de mala manera. Però bé, a l’Iturralde ja el coneixem tots i sabem com més. Una autèntica llàstima. En honor a aquests despropòsits, l’amic Joel va deixar anar la següent frase: “El futbol no l’entenc”. Gràcies per l’aportació!

L’anècdota la va protagonitzar un company nostre. Va arribar a la segona part i ell segueix el just i necessari això del futbol. Pregunta:
MARC: Com van?
SERVIDOR: Guanya el Barça un a zero.
MARC: Qui ha marcat el gol?
SERVIDOR: L’Archibald.
MARC: Ah! Gràcies!
I sí, va colar companys! Finalment me’n vaig penedir i li vaig dir la veritat. Però es va quedar igual.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molt que pesi, l'Espanyol sembla motivar-se tan sols davant del Barça, repartint llenya per si es passa fred, malgrat que pesi, no va ser penal, però i el que es va fer abans? no se'n recorden quan fan declaracions totalment contràries al Barça? malgrat que pesi, els jugadors pensen amb el mundialet i la copa que tots els culés esperem perquè és la nostra il·lusió, malgrat que pesi a madrid, anem a per ella i guanyem o no, hi estarem i ells no hi han estat en els últims anys.

karli ha dit...

A qui no li piqui...que es rasqui!!!!
De que cony es queixen akest perikos si era el desitj que sempre tenen ells: "volem guanyar 0 a 1 i de penal injust"...doncs aki tens la teva propia medicina!! ara no s'enrecorda ningú del robo de l'any passat!! que es dedikin a jugar contra els demès com ho fan contra nosaltres i no fotarien tant el pena com estan fent!!!
El partit un conyàssssssssss!! jo era al camp i va ser força trist, però nen ja ho va dir Sant Pep: "Portem molta tralla al damunt..."
Apa salut i líders almenys fins a cap d'any!!!

Assumpta ha dit...

Jajajaja pobre amic teu!! L'Archibald li diu!! Encara com no li vas dir en Kubala! :-PP

Doncs l'Albert diu que sí que era penal... i ara jo a qui em crec? Perquè l'Albert era al camp :-))

Sigui com sigui, avui és dia important a Catalunya... som líders, tenim una samarreta amb uns colors preciosos i jo només puc dir: Io sonno molto contenta!! com diu ell :-))

Jordi ha dit...

Cesc: Tens raó, jo de l'afició de l'Espanyol em preocuparia perquè només juguen contra el Barça... o jugaria sempre contra el Barça.
I tant que hi serem! I la guanyarem!

Karli: Si ho diu en Pep, s'ha de dir amén! I té tota la raó. Portem tres partits jugant al màxim nivell.
Ja ho saps Karli, que es rasquin! jejeje

Assumpta: el Kubala també va sortir!
Jo crec que sí que era penal, perquè el va agafar, pero accepto que no es pités perquè és molt "just". En canvi el de l'Ibra, un penal moooolt penal.

Garbí24 ha dit...

Per una vegada que els arbits en afavoreixin tampoc ens passarà res dic jo. Ningú parla de tots els que no ens han pitat

Jordi ha dit...

Exacte, garbi24! No paren de queixar-se i cada vegada em fa més ràbia. Acabo de sentir unes declaracions d'un vice-president que fan pena! Sempre van de víctimes. Dic jo que si haguessin marcat en les ocasions que van tenir potser el resultat hagués estat diferent.

Sergi ha dit...

A mi no em pesa res, mira. El Barça no va jugar bé, estava desconegut i descontrolat. Això és l'únic que vaig veure. Era penal, però d'aquests que no es piten. Si es pitessin tots, els partits acabarien amb dotzenes de gols de penal, el joc no tindria sentit. Potser va ser una compensació, que això ja ho tenen els àrbitres, i no és just, però és així. O potser era més clar del que ens sembla, en Xavi no és dels que fa comèdia, em sembla.

A banda d'això, l'Espanyol és totalment inoperant. Que va jugar millor? I un rave! No van fer res bé. Tàcticament nefastos, i tècnicament... bé, dir tècnica i Espanyol a la mateixa frase és un pel agosarat. Que era just el 0 a 0? Potser sí. Però perquè el Barça no feia els deures, només a la primera part, no perquè el que feia l'Espanyol tingués cap mèrit.

Si us plau, demano als reis que baixin a segona perquè no haguem de sentir la mateixa cantarella llastimosa cada any.

Albert ha dit...

Però si tu mateix dius que hi ha agafada de samarreta per què no és penal?

Estic d'acord amb això que l'altre acció també era penal i a més afegeixo que l'Espanyol hauria d'haver acabat el partit amb menys jugadors per la duresa del seu joc (antifutbol, per cert).

Fantàstic Jaume Creixell, però millor encara això de l'Archibald.
Adéu!

Jordi ha dit...

XeXu: sí, és curiós que cada any es repeteix la mateixa cantarella. Si haguéssim aprofitat les ocasions que van tenir, ara no parlaríem d'això.
Estic amb tu, per pitar un penal així l'àrbitre ho ha de tenir molt i molt clar. I evidentment ho tenia, perquè l'agafada es produeix.

Albert: És penal, però no és dels que se solen xiular, com diu el XeXu. Un penal va per l'altre!
L'Espanyol va jugar brut, com sap jugar sempre que ve al Camp Nou. És l'únic partit de la temporada on mai es veu futbol!

sànset i utnoa ha dit...

Ep! potser vam guanyar en un partit gris i trist. Però el partit ho va ser perquè l'Espanyol va jugar a la seva: a no jugar i a no deixar jugar. Això que els entesos en diuen "antifutbol". I sí els fot ràbia doncs... a pentinar la calavera!

Per cert, que ningú va dir res sobre el penal que li van xiular a favor al Mandril la setmana passada. Potser això del villarato no surt de la capital del reino. Ves a saber...

*Sànset*

neus ha dit...

a mi l'única cosa que em fa nosa és que davant dels pericus no aconseguim fer mai un partidàs i no els deixem desplumats d'una p*** vegada, homeià! espero que la tornada sigui rotllo bernabéu i se'ls hi acabin els arguments.
Si es van passar el partit defensant i atacant els turmells!
I com diu el Profeta, havent vist el que ha passat a la primera part, el resultat és curt.
I els altres ja poden anar dient, sobretot pels mandriles. Quina jeta que tenen! criticar-nos per guanyar a la seva manera!!
Avui n'he escoltat un que deia que era falta però no penalt... que m'ho expliqui. Les faltes dins l'àrea són penalt i puntu!

Boooooooooooon dia! Som líders i estem preparats per jugar el mundialet i motivadíssim per poder-lo guanyar. Els 'altres' que diguin missa.

Jordi ha dit...

Sànset: d'acord amb les dues coses. El segon argument també el vaig deixar anar parlant sobre el derbi. És trist, només es veuen les coses a casa el veï. Què hi farem!

Elur: No serà rotllo Bernabéu la tornada, segur! Ells mai aniran a guanyar el partit. L'empat o perdre per pocs gols ja els està bé. Sempre surten reforçats...
I tant, les faltes dintre l'àrea són penal! Amb això tens tota la raó. I a més, qui té ulls veu que hi ha agafada per la samarreta.
Els altres, no estan a la final del Mundialet!

pati di fusa ha dit...

a l'espanyol hi ha molta mediocritat i molta enveja (ja se sap que moltes vegades una porta a l'altra), i l'enveja és molt dolenta. per sort, la qualitat sempre fa callar boques, en aquest cas "becs"! ;)

Jordi ha dit...

pati di fusa: molt bona aquesta dels becs pericos! Em vaig tranquil·litzant poc a poc...