divendres, 11 d’abril del 2008

Un parell de frases amb ganxo de l’esmorzar d’avui.

El tema estrella de conversa de l’esmorzar d’avui ha estat el partit d’ahir del Getafe. Quin partit més emocionant!! No el vaig veure, però pel que he llegit i sentit va ser d’aquells que fan afició. Bé, doncs per esmorzar la tertúlia ha girat entorn a aquesta quasi gesta de l’equip que dirigeix Michael Laudrup. Han sortit un parell de freses molt bones que us les reprodueixo. Potser així transcrites no fan tanta gràcia com si les sents en directe, però si us poseu una mica en situació...

Contertulià 1: El futbol del Bayern es muy previsible…
Contertulià 2: Sí, juegan desde el medio del campo hacia delante e intentan meter gol en la portería. ¡¡La ostia de previsibles!!

Contertulià 3: ¿Cómo se llama ese defensa del Getafe del que no se iba nadie?
Un servidor: ¿Thuram? (fins hi tot jo m’he felicitat per aquesta ironia espontània que m’ha sortit).

7 comentaris:

Alba ha dit...

LA veritat es que va ser una pena que el Getafe no pases la eliminatoria. Juagr des del minut 4 amb un jugador menys i a cinc minuts pel final de la pròrroga anar 3 a 1 es impensable que empatin a 3. En fi, el futbol es així.
Salutacions

karli ha dit...

El tema frases no se, però aquest entrepà que tens aki a la foto es veu impresionant!!! i amb la gana que tinc ara mateix!!!
Que vagi per Reus culé!!
Avui perderem 3 a 1 ja veuràs...

Eloy ha dit...

Aquesta setmana de futbol ens ha deixat dos grans partits, el Liverpool-Arsenal i el Getafe-Bayern?
El Barça-Schalke? Sort que no el vam veure.
Al loro amb el Sala Martín. Ni ell mateix es creu tots els desmentits i disculpes posteriors a tot el que va dir. Quins dirigents!

Mariona ha dit...

És que els esmorzars donen per molt!!! Per cert, fan entrepà de calamars a la romana al bar on aneu? L'has de provar!

robert mayoral ha dit...

què tal per Reus...del Barça ni en parlem...no s'ho mereixen

Jordi ha dit...

Alba: sí, és així de cruel de vegades!!

Karli: si busques al google per imatges en trobaràs un munt per fer-te obrir la gana. Moltes gràcies!!

Eloy: Sí, això del Barça ja comença a ser una casa de barrets. Però em crec tot el que va dir el Sala Martín. Sinó és veritat, quin sentit té que ho hagués dit?

Mariona: no, no en fan i és una assignatura pendent que tinc des de fa molt temps. Sé que on és molt típic és per Madrid, però es que per allà em costa molt anar-hi... ;-) Diguem que no em ve de pas... Si saps d'algun lloc de per aquí que en facin...

Jordi ha dit...

Hola Rober!! Molt bé però molt dur, ara penjaré la crònica quan la tingui enllestida.