dimecres, 13 de febrer del 2008

Ja tinc el carnet de la FEEC.

Una de les coses més indispensables per a qualsevol participant de la Copa Catalana de Caminades de Resistència és tenir aquest tros de plàstic que he adjuntat al post: el carnet de federat a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC). El Xavi va fer-me entrega del carnet aquest diumenge passat després d'acabar la travessa Viladrau - La Garriga. Va ser un traspàs fred, amb un simple “aquí tens el teu carnet” i poc carregat de sentimentalismes i parafernàlies. Però no et retrec res Xavi, al contrari, agraït perquè me l’has fet arribar. El valor sentimental que té per mi no es veurà afectat per això. Ja és a les meves mans (o a la meva cartera, millor dit) i això és el que realment importa. Ah!! I que conservo el mateix número que ja me’l sabia de memòria.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquí no diu enlloc que sigui teu aquest tros de plàstic!!! i qui m'assegura a mi que sigui de plàstic i no una fotocòpia barata de paper????? Ara no sé perquè aquesta cosa no em deixa posar un àlies pero el cas és que soc la de sempre!)

Jordi ha dit...

jajajaja Ja m'ho he imaginat!! Més que res per la manera d'expressar-te. L'has vist sobradament el carnet!! Si no avui te l'ensenyo!!

Jordi.

Fran ha dit...

Guarda bé aquesta targeta, però si us plau, no al costat de les vises, aquesta ha de ser al lloc d'honor. Veig a la foto de la tarja les marques de pintura, marques que en el decurs de la travessa les veiem a tot arreu, fins i tot quan ja no hi són.

Jordi ha dit...

Sí, és veritat!! El mític GR apareix on menys t'ho esperes... Home mira, si la puc fer servir com a visa i li cobren a la FEEC... De totes maneres no sóc molt mal gastador (amb el que costen de guanyar!!) així que tampoc els arruinaria.

XaviC ha dit...

Ets un teatrero! Tan de rotllo per un putu carnet. La propera vegada ja em posaré la capa i la corona i agafaré l'espasa per beneir-te abans de repartir tant preuada joia...és que....

Jordi ha dit...

Així sigui, Sensei Xavi!! Aquestes coses s'han de fer amb el glamour i la posada en escena que requereix el moment!!