dijous, 14 de febrer del 2008

UTMB: certificat mèdic rebut.

Ja m’he quedat més tranquil. M'he tret un gran pes de sobre. Avui pel matí quan he obert el correu he vist que els de l’organització de la Ultra-Trail du Mont-Blanc molt gentil i amablement m’havien contestat al mail que vaig enviar-los ahir preguntant-los si havien rebut el meu certificat mèdic. La resposta ha estat afirmativa: l'han rebut. I s’acomiaden amb un best regards. Doncs això, que jo també me n’alegro i em trec la inquietud aquella de sobre. I moltes gràcies per contestar tant ràpidament.

Ara sí que ja només queda trobar allotjament a Chamonix on poder caure rendits quan el Jaume em doni el vist i plau.

2 comentaris:

Fran ha dit...

Llavors t'hem de felicitar...

Jordi ha dit...

Moltes gràcies!! Però l'espera serà llaaaarga!!