dimarts, 26 de febrer del 2008

“Los crímenes de Oxford”: el llibre.

Degut al gran impacte mediàtic que ha tingut la pel·lícula recentment estrenada a totes les cartelleres dels cinemes del nostre país, vaig decidir, a l’assabentar-me que estava basada en una novel·la, llegir-me el llibre. I no m’ha defraudat gens ni mica. És un llibre curt, d’unes dues-centes pàgines i que és llegeix ràpid.

He de reconèixer, però, que havien arribat a les meves orelles bastants comentaris que la pel·lícula era un xic dolenta i que vaig agafar el llibre amb una certa por degut a això. Però a mesura que anava avançant en la lectura i l’intriga i el suspens s’anava apoderant de mi, la novel·la m’anava enganxant més i més. Imagino que es fa bona la màxima de que qualsevol llibre portat a la gran pantalla acaba decepcionant a l’espectador (Eh!! Menys “El senyor dels anells”).

No us enganyaré si us dic que no busqueu un llibre complicat amb una gran trama d’aquelles que fan posar-se dempeus, perquè no ho trobareu. Però el que sí que us pot oferir aquest llibre és passar una molt bona estona on els assassinats, les matemàtiques i les sèries numèriques són els protagonistes principals de l’acció. Us el recomano!!

De totes maneres intentaré veure la pel·lícula un dia d'aquests per intentar comparar les dues versions (l'escrita i la gravada) i així poder opinar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En aquest cas imagino que serà millor el llibre que no pas la pel.lícula, si la veus ja diràs alguna cosa.

Salutacions i que guany el Barça avui!

Jordi ha dit...

Sí, el que passa que avui tot dinant m'han explicat alguna escena curiosa que no sé on encaixar-la i on intervenen uns spaghetis. Si la veig faré el comentari, no ho dubtis.

Sí, creuem els dits per la victòria del Barça d'avui contra el València. Jo ja estic al sofà assentat preparat perquè se'm caigui la baba veient-los jugar... jejeje