dimecres, 2 de juliol del 2008

Crida als qui veu votar-me al TopCatalà!!

Com diu el tòpic, és trist demanar però més trist és robar. I a això m’acullo. I us preguntareu per què. Doncs jo us ho explico. Vaig apuntar-me al top català i resulta que tenia comptabilitzats un total de dotze vots. Doncs bé, l’altre dia em connecto i es veu que s’han esborrat totes les votacions, perquè absolutament tots els blogs estaven a zero. Us diré (i annexo captura de pantalla del moment) que vaig arribar a posar-me primer al ranking de Varis i potser segon o tercer al ranking general (ara o ho recordo). Però bé, això no té mèrit perquè ho vaig aconseguir amb un vot: el meu!! I a mi no m’agrada fer trampes d’aquesta manera ni manipular els resultats. Al loro!! Que no estamos tan mal, hombre!!

En favor meu, diré que he estat intentant posar-me en contacte amb la gent que ha fundat la pàgina web per arreglar-ho, però per enlloc he trobat cap corre electrònic ni cap manera de parlar amb ells.

Així doncs que us demano a tots els que em veu votar en el seu moment, si ho podéssiu tornar a fer, em faríeu molt feliç, perquè ja sé que potser no m’ho mereixo, però veure dotze vots al meu blog, m’omplia de plena satisfacció personal!! O com diu aquell “a la reina y a mi nos llena de onda satisfacción...”. Moltes, moltes, però que moltes gràcies a tots!! I com deia aquell altre: "Al soci no se'l pot enganyar!!" o aquell altre: "¡¡Y me están embaucando a algunos de ustedes!! Y eso es lo que no me gusta: que nos embauquen, que nos engañen… Eso no me gusta nada. No caigan en la trampa" i vosaltres que m'heu otorgat lliurement el vostre vot, que heu perdut trenta segons de les vostres vides per fer sentir la vostra veu, que per raons diverses heu decidit pressionar el botó per veure que carai era això del TopCatalà i que per equivocació potser m'heu votat, tampoc us mereixeu això que ha passat. Hòstia tu, quina anada d'olla!!

Ah!! El link segueix aparereixent a dalt de tot a mà dreta. Això no ha canviat.

Acabaré amb un altre tòpic, el del José María García: “Que no nos den, pero que tampoco nos quiten!!”.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla que parlo en nom de tots els que et vam votar quan dic que tan aviat rebem el xec que ens vas prometre repetirem la nostra actuació,

moltes gràcies per la teva comprensió!

Jordi ha dit...

Quins collons, anava a dir... Jo no he comprat a ningú! Res, que si ja ho he pagat una vegada no ho tornaré a fer... jejeje Apa, que qui vulgui cobrar que passi per casa meva que cobrarà!! ;-)

Tere Abellan ha dit...

Jordi,
No tinc la teva adreça electrònica així que aprofito el primer escrit per contestar-te. Ens veurem a la NQ possiblement a Núria. Fins dissabte.

Jordi ha dit...

D'acord, ens veiem per allà. Si de cas fem intercanvi de mail a Núria.

Anònim ha dit...

Sóc lo Toni.... ale canole.... jo no et votaré!! jajajaaa!! sino hi ha cales... no hi ha vot!! que sóc especulador jo!!

joan ha dit...

Ja t'he votat Jordi. També quedo a l'espera del xec.
Però, segons veig, ja tens 16 vots i encapçales el rànquing de "Varis" / Diversos.
Salut!

Anònim ha dit...

La veritat és que no havia entrat mai però avui ho he fet i t'he votat, si em preguntes els motius doncs deu ser per no sentir-te plorar (llegir´te millor dir) que si has perdut els vots, que si això altre ;-)))

Per cert t'he votat però no tinc gens clar que hagi pujat a la clasificació si ho he fet bé (no semblava gaire difícil) he estat el vot 17 però no ho sé pas....

Bé jo com els altres espero el xec, aquí ningú fa res per la cara ;-)))

Un petó.

Eloy ha dit...

Crec que s'actualitza cada principi de mes, Jordi, però tampoc estic del tot segur.
Felicitats pels vots ;)

Jordi ha dit...

Toonet: saps que tens un vermut pagat a casa meva (amb crònica al blog inclosa) quan vulguis i et deixin. Encara hi ha Martini de l'última vegada. Ah!! I sifò!!

Joan: Moltes gràcies!! El dissabte si finalment ens veiem per Núria hi haurà l'intercanvi... El xec és d'aquest de descompte del Caprabo, si et va bé... jejeje

Silvia: Moltes gràcies també!! Que jo ploro, sñiff, sñiff... D'on t'ho has tret això? jejeje El xec... uff!! Si el del Caprabo li he donat al Joan, a tu et podria donar una foto del Xec Guevara... Hòstia, molt dolent, tu!!

Eloy: gràcies per la informació. Ara faré un recorregut per tots els meus blogs que tinc interessants per votar-los. Apa, que també hem d'ajudar als altres.

Anònim ha dit...

Va jordi que no saps com sortir-te'n home, això que dius del caprabo no és un xec sinò un val, però no pateixis, jo des d'aquí proposo una quedada amb aquesta bona gent que et posa comentaris per aquí, tonet inclòs, per passar per casa teva a aclarir-te la memòria (que sembla que no recordes que és un xec) i de pas a recollir-lo!! Nois no patiu jo us guio!!!

Jordi ha dit...

El que faltava, un amotinament a bord!! Sort que els vots comptabilitzats ja no es poden anular... Bé, sempre es poden tornar a borrar per art de màgia!! De totes maneres molt agrait a tots i podeu passar a cobrar quan volgueu.. A cobrar he dit!! Sobretot tú, Alba!!

Alex. ha dit...

Jordi, com que en aquí tothom demana, jo no vull ser menys. No et demanaré diners pel meu vot, et demanaré un altre cosa... la samarreta de la NQ!

Et recolzo... ja ho saps!

PD. Com que ets un home llest, hauràs entès que tan sols tindràs el meu vot si fas la NQ... esforç per esforç!!!

Jordi ha dit...

Ostres, això que demanes és un impossible. Ja deus saber que el millor trofeu per un marxaire és poder lluir la samarreta (sempre que acabis la prova, sinó no pots) els dies posteriors!! Aquí m'has enganxat, prefereixo donar-te un xec, mira que et dic...

Moltes gràcies per la recolzada!! Ah!! D'acord, d'acord, penjaré la fotografia ben gran el dia després d'acabar la Núria-Queralt al blog perquè en tinguis constància!!

Anònim ha dit...

No pot ser.... En Jordi en primera posició.... Aquest pais no està bé!! Jajajajaaaaa..... Espero un bon vermouth, i no si val Martini, espero algo millor, aquells de bodega que son consistents i espessos. I el tipic sifò de vidre, no aquells de plàtic dels xinos.

Jordi ha dit...

Perdona però tot això de que m'estàs acusant ho vas portar tú a casa meva. Tranquil, seràs recompensat en el seu moment. Em pots explicar com t'ho has fet perquè estigui primer?

bertran ha dit...

Hola jefe! trankil home que un cop al mes s'esborren tots els vots.

Felicitats per anar primer dels primers!!!!

Firmat:
Els que fins ara erem primers i ara anem segons! hehe (xat.cat)

Jordi ha dit...

jajaja Jo no m'esperava aquesta reacció tant sobtada de la meva concurrència. Només demanava que els que m'havien votat ho tornessin a fer. En fi... És el que té no saber com van les coses...

bertran ha dit...

Ui no t'amoïnis home, no és pas culpa teva. Abans podies esbrinar aquesta mena de coses mirant el fòrum però un dia vaig descobrir que algun graciós hi feia una granja de links i vaig avisar a l'admin. Però com que evidentment el noi té coses millors a fer que esborrar missatges spam, va optar per desactivar el fòrum.

Jordi ha dit...

Sí, ja vaig intentar-hi entrar per preguntar-ho, però posa que està inactiu. Una llàstima!! I ara no es podria recuperar? Potser aquest graciòs ja ha deixat d'incordiar...

bertran ha dit...

Aquesta mena d'spammers poden arribar a ser moooolt pesats, jo en tinc un de fa mesos i ja no se com treure-me'l de sobre!

En tot cas per millorar el servei del topcatala jo posaria un manual detallat que expliques com funciona. Però ni jo tinc temps de fer això amb les meves webs i això que m'hi dedico!! hihi

Jordi ha dit...

Sí, la veritat és que aquesta gent que es dedica a fotre cullerada per incordiar a la resta, són una mica odiosos. Però bé, imagino que hi ha d'haver de tot, no?